جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |ظهر امروز درمراسمی با حضور مدیر عامل بنیاد ۱۵ خرداد و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ایلام، و جمعی از مسئولان استانی آیین آغاز پویش ملی " #لبخند_مادری" در استان ایلام برگزار شد.

به گزارش آفتاب ایلام ،حمید رضا علیان زادگان دراین مراسم گفت: در راستای اجرای سیاست جوانی جمعیت و حمایت از فرزند آوری از طریق بنیاد ۱۵ خرداد اقدامات و طرح‌های متنوعی اجرا میشود.

وی گفت:یکی از کارهای مهم بنیاد پانزده خرداد در حوزه افزایش جمعیت پویش ملی لبخند مادری است که امروز در استان ایلام اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این پویش در گام اول پنج هزار مورد در استان های مختلف بر اساس سهمیه بندی های که انجام شده توزیع خواهد شد عنوان کرد: این هدف گذاری تا مرحله ی ۵۰ هزاری ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل بنیاد ۱۵ خرداد کشور، ارزش هر بسته را ۵ میلیون تومان ذکر کرد و گفت:در گام اول برای استان ایلام حدود ۱۰۰ خانواده با ۳۵ قلم از کالاهای ضروری نوزاد از بدو تولد تا یکسالگی پیش بینی شده و تحت حمایت قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: این بنیاد نگاه ویژه ای به استان ایلام دارد و این سهمیه به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

علیان زادگان در ادامه بازدید از مرکز ناباروری بیمارستان طالقانی شهر ایلام هم گفت: ۱۵ میلیارد ریال برای تجهیز این مرکز اختصاص یافته و تلاش خواهیم کرد سال آینده مبلغ قابل توجهی را برای تکمیل این مرکز اختصاص دهیم تا این چرخه خدمت در استان محقق و مردم بتوانند در استان خدمات این حوزه را دریافت کنند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان