جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
استاندار ایلام:

یکی از مصادیق مردم سالاری استفاده از ظرفیت هاست

۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۳:۱۸ چاپ کدخبر: 19480

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت:یکی از مصادیق مردم سالاری این است که از تمامی ظرفیت ها و پیشنهادات و راهکارها استفاده کنیم.



به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه در دیدار مردمی با معتمدین و بزرگان شهرستان چرداول با بیان اینکه اهمیت سفرهای شهرستانی با حضور مسوولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است اظهار داشت: این‌ امر با برنامه ریزی منسجم برای توسعه استان تشکیل می شود ودیدار با مردم افتخار بزرگی است و باید ارتباط مدیران با مردم تقویت شود.

استاندار ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان و همچنین شهدای ایل خزل افزود: حضور پرشور مردم در مراسم شهدای گمنام به مثابه کور شدن چشم فتنه بود و مردم بار دیگر نشان دادند پاسدار خون شهدا هستند.

حسن بهرام نیا با اشاره به سومین سالگرد شهید سردار سلیمانی، خواستار حضور پرشور در مراسم گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی شد و گفت: سردار سلیمانی مملو از عشق به ولایت پذیری و شجاعت در عمل بود و همه مردم با هر سلیقه ای دوستدار او شدند.

وی در خصوص تلاش ها برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در اربعین گفت: ۲۳ درصد مرگ و میر ناشی از تصادفات در ایام اربعین در مقایسه با سال ۹۸ کاهش و در مجموع کل تصادفات جاده ای در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۵۰ کاهش یافت.

وی با بیان اینکه تحقق روز شمار پروژه بزرگ کاغذ سنگی چرداول بارقه امید را در دلها زنده کرده است، گقت: حدود سه ماه پیش این پروژه بزرگ کلنگ زنی شد و امروز شاهد پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصدی این پروژه بزرگ هستیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: بهره برداری از این پروژه مانع از قطع اشجار می شود و دومین پروژه کاغذ سنگی در کشور است که تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص آسمان آباد، گفت: با پیگیری های انجام شده ارتقا آسمان آباد به بخش در مراحل نهایی است و برای جاده آسمان آباد ۱۶ میلیارد تومان در سفر معاون اجرایی رییس جمهور مصوب شده است و هم اکنون این پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار ایلام با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت:در اغتشاشات اخیر ،تمام جبهه ی استکبار تمام ساز و کار ها را برای جنگ ترکیبی علیه کشور ما به کار گرفته است.

وی ادامه داد: همه در این برهه زمانی به دور از تعصبات حزبی و گروهی برای پیشرفت و آبادانی کشور و همچنین کنترل وضع موجود تلاش کنیم.

ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از پروژه چهار خطه محور ایلام - حمیل، بازدید از کارخانه کاغذ سنگی، بازدید از محل ایست و بازرسی شباب، بازدید از محل احداث سد چناره، و همچنین شرکت در نشست شورای اداری شهرستان چرداول از جمله برنامه های سفر استاندار ایلام به چرداول است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان