جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ در این استان پرداخت شده است.




به گزارش آفتاب ایلام، نورالدین الیاسی روز دوشنبه در جلسه تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۰ اظهار داشت: دستگاه هایی همچون کمیته امداد ، بهزیستی ، بنیاد برکت ، بنیاد شهید ، بسیج سازندگی ، پارک علم و فناوری ، بنیاد مستضعفان، معاونت وظیفه عموم نیروهای مسلح مشمول دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ هستند.

وی افزود: سهم در نظر گرفته شده برای استان ایلام در بودجه سال جاری حدود ۱۷ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون پنج هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: با توجه به اینکه این تسهیلات دیر به دستگاه های اجرایی مشمول استان ابلاغ شده میزان پرداختی آنها هم اکنون پایین و تا امروز ۳۰ درصد تسهیلات بوده ولی تا پایان سال مالی در تیرماه سال آینده برای پرداخت این حوزه فرصت باقی است.

الیاسی با اعلام نگاه ویژه دولت به استان جهت تخصیص اعتبارات به استان گفت: برخی از بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغالزا در استان پای کار نیستند و لازم است در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: مهمترین مسئله امروز کشور بحث اشتغال است که دولت جدید همه توان خود را برای این مهم به کار گرفته است، در همین راستا اعتباراتی برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده تا با پرداخت آنها برای افراد جویای کار شغل ایجاد شود.

الیاسی ایجاد اشتغال پایدار را از مهمترین اولویت ها و سیاست های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهتمام جدی در بحث ایجاد اشتغال پایدار و حفظ اشتغال موجود دارد و در این راه، تمام توان خود را به کار گرفته است.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان