جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
 رییس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز ایلام؛

سرانه آموزش HSE کارمندان در شرکت گاز ایلام بیش از ۲۱ ساعت است

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۰:۰۰ چاپ کدخبر: 19503

آفتاب ایلام |رییس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام گفت: در ۹ ماهه ‌نخست امسال سرانه آموزشی HSE در این مجموعه به ازای هر نفر از کارکنان ۲۱ ساعت است.




به گزارش آفتاب ایلام؛ زهرا فرجی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰هزارو ۶۵۶ نفر‌ساعت به کارکنان در زمینه‌های مختلف HSE آموزش داده شده است.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها در حوزه‌های ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست، پدافند غیرعامل بوده است، افزود: از این تعداد دوره آموزشی، ۸ دوره ایمنی و آتش‌نشانی، ۸ دوره بهداشت، ۲ دوره محیط‌زیست، ۳ مورد پدافند غیرعامل و ۳ مورد دیگر مشترک HSE و پدافند غیر‌عامل بوده است.

رییس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه این تعداد دوره برای کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری برگزار شده است، تصریح کرد: آموزش به رشد و تعالی سازمان در زمینه‌های مختلف کمک می کند.

فرجی هدف از برگزاری این آموزش‌ها را افزایش تاب‌آوری در شرکت گاز، آشنایی با مفاهیم پدافند غیرعامل، کسب و کار از منظر پدافند غیرعامل،بهینه‌سازی مصرف منابع، ارتقای سطح سلامت کارکنان، بروز‌رسانی اطلاعات و دانش همکاران در راستای الزامات ابلاغ شده و ارتقاء سطح ایمنی کارکنان، ساختمان‌ها و در نهایت کاهش حوادث عنوان کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان