شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024

آفتاب ایلام |رئیس ‌بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: با استفاده از توان مردم و گروه های جهادی ۲۲۵ طرح عمرانی بسیج سازندگی همزمان با سراسر کشور در اقصی نقاط استان ایلام افتتاح شد.



به گزارش آفتاب ایلام، سرهنگ علی ملک زاده ‌در حاشیه ی افتتاح سراسری طرح های محرومیت زدایی مردم پایه بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این طرح ها در بخش های چون آب شرب روستایی،ساخت مسکن ،اشتغالزایی،تامین آب کشاورزی و .. است، اظهارداشت: در عرصه آبرسانی که یک طرح ملی است و با توجه به تنش آبی در روستاها ،برای استان آبرسانی به 128 روستا ابلاغ شده که این تعداد به 203 روستا افزایش یافته‌است.

وی گفت: با استفاده از ظرفیت گروههای بسیج سازندگی بیش از 100 هزار نفر از جامعه هدف در روستاهای استان از آب شرب پایدار و سالم با اعتبار برآورد شده 803 میلیارد تومان متنعم می‌شوند.

ملک زاده با بیان اینکه این پروژه ها به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم انجام شده افزود: برای این طرح ها مبلغی افزون بر 40 میلیارد اعتبار از منابع ملی و همچنین منابع داخلی سپاه هزینه شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تصریح کرد:ساخت بیش از 100 واحد مسکونی در نقاط محروم استان، اجرای طرح های محرومیت زدایی، لایروبی قنوات، راه های روستایی، و پروژه‌های متفرقه شامل (پل، خانه عالم،ساخت مدرسه) و....از جمله خدمات بسیج سازندگی به استان بوده است.

آیین افتتاح سه هزار و 50 پروژه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران و رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان