چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
همزمان با دهه فجر:

سه پروژه ورزشی و مسکونی در هلیلان افتتاح می شود

۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۴:۰۴ چاپ کدخبر: 19556

آفتاب ایلام |سه پروژه ورزشی و مسکن محرومان در شهرستان هلیلان از توابع استان ایلام با حضور مدیرعامل بنیاد علوی به بهره برداری رسید.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، فرماندار هلیلان روز یکشنبه در حاشیه بازدید و افتتاح چند طرح ورزشی و منزل مسکونی با حضور مدیرعامل بنیاد علوی گفت: برای بهره برداری سه زمین چمن مصنوعی در کهره، سرچم و شیراوند بیش از ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

کوروش عیوضی اضافه کرد: ساخت مسکن محرومان یکی از اولویت های دولت است که برای ساخت ۱۲۷ واحد مسکن ، هر واحد یک میلیارد ریال توسط بنیاد علوی پرداخت شده است.

وی تکمیل فاز اول پروژه پمپاژ داجیوند _ کهره در حوزه کشاورزی، تامین آب شرب دهستان داجیوند، مبلمان شهری و ادامه ساخت بلوار توحید _ کهره ، احداث بیمارستان و کمک به تکمیل پمپاژ داجیوند _ کهره را از مهم ترین نیازهای شهرستان هلیلان عنوان کرد.

فرماندار هلیلان تاکید کرد: استاندار ایلام پیگیر احداث بیمارستان هلیلان هستند و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی می خواهیم هرچه زودتر طرح احداث بیمارستان هلیلان را به بنیاد علوی کشور ارائه کند.

عیوضی از خدمات انجام گرفته بنیاد علوی در شهرستان هلیلان تقدیر کرد و گفت: حضور این بنیاد در شهرستان یک فرصت طلایی برای کم کردن غبار محرومیت از منطقه است.

در ادامه مدیرعامل بنیاد علوی ضمن بازدید میدانی از وضعیت مرکز بهداشتی درمانی کهره و پمپاژ داجیوند _ کهره ۲ پروژه زمین های چمن مصنوعی شیراوند و روستای سرچم و یک باب ساخت مسکن محرومان در روستای سرچم را افتتاح کرد.

شهرستان هلیلان به مرکزیت شهر توحید در ۸۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان