شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام | مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از طرح لبخند احسان به صورت رایگان در منطقه محروم ماژین شهرستان دره‌شهر و شهر ایلام بهره‌مند می‌شوند.


به گزارش آفتاب ایلام به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام، محمد زارع روز پنجشنبه در بازدید و سرکشی بر نحوه اجرای طرح رایگان لبخند احسان بخش‌ ماژین شهرستان دره‌شهر اظهار داشت: طرح لبخند احسان به صورت رایگان در منطقه محروم ماژین شهرستان‌ دره‌شهر و مناطق حاشیه شهر ایلام به همت بنیاد احسان در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

وی، با بیان اینکه این طرح به مدت یک هفته در شهرستان‌های ذکر شده انجام می‌شود ، افزود: بیش از ۱۲ دکتر دندانپزشک متخصص برای اجرای این طرح در بخش ماژین شهرستان دره‌شهر و ایلام ارائه خدمت می‌کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام یادآور شد: این طرح با همکاری گروه‌های جهادی در حال انجام است و تمام خدمات دندان پزشکی به مردم ارائه می‌شود.

زارع اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هر آنچه در توان داشته باشد در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمت به مردم استان انجام می‌دهد.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان