پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

دهه فجر یادآور رهایی ملت ایران از اسارت نظام سلطه است

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۱:۲۷ چاپ کدخبر: 19646

آفتاب ایلام |معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:دهه فجر یادآور رهایی ملت ایران از اسارت نظام سلطه است.

 

 به گزارش آفتاب  ایلام، «محمد سبحان حسنی»، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد ایلام با تبریک دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام و دولت است تا جوانان در جریان این دستاوردها قرار بگیرند.

وی دهه فجر را یادآور رهایی ملت بزرگ ایران از اسارت نظام سلطه به رهبری آمریکا عنوان کرد و یاد و خاطره شهدای والامقام را در تحقق این انقلاب اسلامی گرامی داشت.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع این دهه در سطح استان افزود: در این دهه و در راستای خدمات ارزشمند دولت سیزدهم که در واقع خدمات نظام است، برنامه های متنوع شامل افتتاح طرح های مختلف در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار می شود.

وی به توطئه ها و فتنه های گوناگون در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم، در حالی که دشمنان همچنان مأیوس و درمانده هستند، لذا بخشی از این عظمت ناشی از حضور جوانان در عرصه های مختلف برای دفاع از ارزش های انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: انشاالله مردم با حضور میلیونی خود در مراسم ۲۲ بهمن امسال پیام خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان