پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |در آیینی و با حضور استاندار و نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی هشت طرح راهداری با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان مرزی مهران به بهره برداری رسید.


 

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام روز پنج شنبه در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: تعریض و بهسازی فاز اول کنجانچم به طول ۵ کیلومتر، تعریض و بهسازی محدوده چالاب محور مهران - دهلران به طول ۷ کیلومتر و اجرای روکش آسفالت محور مهران ایلام و فرودگاه به طول ۸ کیلومتر از جمله پروژه های افتتاحی در این ایام هستند.

سید زاهدین چشمه خاور افزود: احداث نیوجرسی و جداسازی محور مهران - ایلام به طول ۵ کیلومتر ، ایجاد روشنایی و جداسازی محدوده گلان به طول ۱ کیلومتر و بهسازی و راه اندازی سیستم روشنایی محور مهران پایانه مرزی به طول ۱۲ کیلومتر از دیگر پروژه های افتتاحی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان مهران است.

به گفته وی، نصب علائم خط کشی و ایمن سازی راههای حوزه استحفاظی شهرستان مهران و احداث سایبان ترمینال برکت ۵۰۰۰ متر مربع از دیگر پروژه های افتتاحی راهداری شهرستان مهران در ایام دهه مبارک فجر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت:
اعتبار هزینه شده از محل اعتبارات سازمان راهداری ستاد اربعین و تملک دارایی استان ایلام بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال است.

چشمه‌خاور اضافه کرد: ۲۱ پروژه راهداری با اعتبار ۱۳۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور) و منابع استانی طی ایام دهه مبارک فجر در راه های دسترسی این استان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

 

 



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان