پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت: برای اربعین سال آینده ظرفیت برق مهران  ارتقا می یابد و تلاش داریم ظرفیت های مهران را افزایش دهیم.



به گزارش آفتاب ایلام ، «حسن بهرام نیا » در دومین روز از دهه فجر در آیین کلنگ زنی اصلاح شبکه سیم به کابل شهری مهران اظهار داشت:در اربعین امسال با وجود گرمای زیاد، اما هیچ شخصی بر اثر گرما زندگی فوت نشد که این مهم در سایه همکاری و اهتمام همه مسئولان استان بود‌.

استاندار ایلام اضافه کرد: در اربعین امسال همه مدیران استان برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین تلاش و اهتمام داشتند و مدیران حوزه زیرساختی اربعین در مهران، و سایر مدیران در سایر شهرستان زائر پذیر استان مستقر بودند.

وی با تاکید بر اینکه رشد و توسعه کشور در چهار دهه انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر بوده و خدمات بسیار زیادی در این مدت انجام شده است خاطر نشان کرد:این نظام در دنیا از عدالت گستری و توجه به شأن انسان ها زبانزد است که بخصوص در دولت سیزدهم ویژگی هایی از جمله عدالت محوری و فساد ستیزی به وضوح دیده می شود.

استاندار ایلام با قدردانی مدیرعامل برق منطقه غرب کشور، گفت: عملکرد مجموعه وزارت نیرو در استان به ویژه در اربعین بسیار رضایت بخش بود.

بازدید از سیل بند افتتاح نیروگاه خورشیدی و اصلاح شبکه برق مهران، افتتاح پروژه ساختمان مرکز جامع سلامت شماره دو برکت مهران، افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی مهران، بازدید از میدان نفتی چنگوله، افتتاح سه هکتار گلخانه در صالح آباد و شرکت در جلسه شورای اداری و معتمدین از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار ایلام به شهرستان مهران است.

گفتنی است، معاونین استاندار، خانم دکتر فلاحی نماینده مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان، استاندار را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان