چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

آفتاب ایلام |مدیر کل بنیاد شهید ایلام با بیان اینکه شهیدان مایه سربلندی ملت و نظام هستند گفت: عظمت جمهوری اسلامی به پشتوانه ی خون شهیدان است.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام؛ جمال اسدی روز پنج شنبه در آیین مهمانی لاله ها که در  صحن امام زاده علی صالح (ع) برگزار شد ضمن  تبریک دهه فجر و فرا رسیدن ولادت امام علی (ع) اظهار داشت: رشد و پیشرفت و سربلندی کشور مدیون خون شهدا است.

آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار ۴۴ سال اقتدار و حماسه نشان می دهد ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد و هیچ کشوری در جهان توان مقابله با نظام را ندارد.

وی با بیان اینکه شهدا به خاک افتادند تا ملت ایران در برابر مستکبران و زورگویان جهان سر تعظیم فرود نیاورد افزود: کشور ما امروز با سربلندی در تمام دنیا و با اقتدار تمام از مظلومین جهان حمایت و حفاظت می کند.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام با بیان اینکه شهیدان سرمایه و پشتوانه انقلاب اسلامی هستند، گفت: عزت، قدرت و عظمت جمهوری اسلامی به پشتوانه خون همین شهیدان است و ما باید همواره قدران این عزیزان باشیم.

وی در ادامه از فرمانداری مهران، شهرداری، استانداری، تبلیغات اسلامی، کارکنان بنیاد شهید و .. جهت برگزاری باشکوه این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان