جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |دادستان استان ایلام گفت: ۱۰ نفر از افراد دخیل در درگیری و اغتشاشات آبدانان دستگیر و پرونده قضایی نیز برای این افراد تشکیل شده است.



 

به گزارش آفتاب ایلام ،عبدالوهاب بخشنده روز پنج شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: شب گذشته تعدادی قریب به ۱۰۰ نفر با تجمع در میدان بسیج شهر آبدانان و سردادن شعارهای ناهنجار، اقدام به اغتشاش و ایجاد ناآرامی‌ها در سطح این شهر کردند.

وی افزود: این اجتماع با دخالت عوامل انتظامی و امنیتی و برخورد با اغتشاشگران پایان یافت و در این رابطه فقط ۵ نفر از اغتشاشاگران به صورت سطحی زخمی شدند که در حال حاضر وضعیت جسمی شان مناسب و بهبود یافته‌اند.

دادستان استان ایلام یادآور شد: این اقدامات غیرقانونی در اعتراض به دستگیری یکی از سردسته‌های اصلی اغتشاشات آبدانان به نام «سجاد مرادی وندی» و صدور حکم قضایی برای «آیت عارفی نیا» از فعالان فضای‌ مجازی مرتبط با ناآرامی‌های ماه‌های گذشته آبدانان شکل گرفته بود.

بخشنده خاطرنشان کرد: در این خصوص ۱۰ نفر دستگیر و پرونده قضایی برای آنان نیز تشکیل شده و با تلاش و حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در حال حاضر در شهرستان آبدانان امنیت برقرار و شرایط عادی است.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان