پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انقلاب اسلامی امروز در قله پیروزی ایستاده و پیشرفت های کشور قابل مشهود است، ولی دشمنان در تلاشند آنها را معکوس جلوه دهند.

به گزارش آفتاب ایلام ،«حجت الاسلام الله نور کریمی تبار» ظهر امروز پنج شنبه در آیین مهمانی لاله تا که در صحن امامزاده علی صالح (ع) برگزار شد اظهار داشت : این انقلاب در نتیجه ایمان مستحکم ملت به آرمان های انقلاب و امام راحل تشکیل شده است.

وی با اشاره به ضرورت احیای جهاد تبیین ادامه داد: مردم باید قدردان نعمت انقلاب باشند و نباید فریب تبلیغات دشمنان علیه نظام بخورند.

کریمی تبار با تاکید بر حفظ یاد و خاطره شهدا اضافه کرد: تا زمانیکه روحیه شهادت، ایثارگری و فداکاری در ذهن اقشار مختلف مردم وجود داشته باشد، هیچ قدرتی نمی تواند به این نظام صدمه ای وارد کند.


شهدا برنده ی زنده ی دنیا شده و ازدنیا خوب استفاده کرده ا ند. در واقع این عزیزان دنیا را نردبان پیشرفت خود قرار داده تا در قرب الهی جای بگیرند.

وی با بیان اینکه در آیات قران کریم آمده است، شهدا نمرده اند بلکه آنان زنده‌اند ونزد  پروردگارشان روزی داده می‌شوند افزود:شهدا ارتباط معنوی با ائمه اطهار داشته اند و بهترین حافظ انقلاب در زمان حیات و شهادت شهیدان هستند.

وی ادامه داد: امام راحل فرمودند، پیروزی جمهوری اسلامی از اعجاز بزرگ قرن می باشد که احتیاج به حفظ و نگهداری دارد. مردم در دوران دفاع مقدس، انقلاب و تحریم های فلج کننده دشمن که بر ملت ما تحمیل می شود هزینه داده و این مهم به سبب پایبندی به نظام است.

وی عنوان کرد: مردم همواره در برابر دشمن جانانه ایستاده و از ارمان های انقلاب دفاع می کنند. در واقع ملت برای دینداری و اجرای قوانین الهی در جامعه هزینه داده و به راحتی تسلیم خواسته های دشمن نمی شوند.

امام جمعه ایلام گفت: متاسفانه بعضی افراد افق دید آنها تنها به دنیا خیره شده و شکم خود را می بینند و بعد از مرگ را فراموش کرده اند. اگر آنانی که به دنیا چسبیده به خود آمده و بدانند در برابر شهدا مسوول هستند با خانواده های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان همراه خواهند شد و چراغ سبز به دشمن برای ایجاد مزاحمت نشان نخواهند داد.

وی با بیان اینکه دشمن قدرت روبرو مستقیم با نظام جمهوری اسلامی را ندارد، بیان داشت: استکبار تمام توان خود را از طریق فضای مجازی و در جنگی همه جانبه بکار گرفته تا ملت را مشغول و برادر کشی بین آنها به راه بیندازد و آنچه که دشمنان در جنگ سخت نمی توانند به ان دسترسی پیدا کنند از مردم به عنوان ابزاری برای اجرای اهداف شوم خود استفاده می کند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: ما وظیفه داریم افرادی را که فریب و گول تبلیغات فضای مجازی و گسترده دشمن خورده را اگاه کنیم. تا زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

وی اضافه کرد: تحمل سختی ها در برابر دشمن شایستگی ملت را در دنیا نشان می دهد و این مهم زمینه ساز نهضت جهانی  حجت بن الحسن(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: ما  همواره باید قدردان نعمت جمهوری اسلامی باشیم که ما را از ذلت بندگی طاغوت نجات داده و بر عزت بندگی خدا نشانده و امروز هر شهروند ایرانی از عزت، آبرو، استقلال. و آزادی برخوردار است.

وی در پایان بیان داشت: با وجود موانع بسیار، تلاش حکومت گسترش عدل و خدمت به جامعه ای می باشد و این مهم در حال انجام است.

گفتنی است در این آیین شرکت کنندگان همگام با دیگر هموطنان سایر مناطق کشور با گلاب و عطر غبار را از تربت شهدا شستند.

استان ایلام در صحنه های مختلف نظام بیش از سه هزار شهید، ۱۰ هزار جانباز و ۳۳۲ آزاده تقدیم اسلام کرده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان