چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

آفتاب ایلام |معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: چهار طرح نوسازی مدارس در شهرستان دهلران ۲۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.



به گزارش آفتاب ایلام، مجمدسبحان حسنی روز جمعه همزمان با سومین روز از دهه فجر و در آیین کلنگ زنی این مدارس اظهار داشت: امروز مدارس ۶ کلاسه روستای فرخ آباد در بخش مرکزی و روستای دالپری و مدارس سه کلاسه ابوغویر در بخش موسیان و یک کلاسه یلا لات در بخش دشت عباس کلنگ زنی شد.

وی افزود: زیربنای هرکدام از مدارس ۶ کلاسه ۵۴۰ متر مربع، مدرسه سه کلاسه ابوغویر ۱۴۰ متر مربع و زیربنای مدرسه یک کلاسه یلا لات نیز ۵۵ متر مربع است.

حسنی همچنین در جمع مردم روستاهای فرخ آباد و دالپری یادآور شد: عمران روستاهای مرزی از دغدغه های مسوولان است و به این روستاها از بودجه های عمران مرزی توجه ویژه می شود.

وی به خدمات دولت در روستاها هم اشاره و اضافه کرد: دولت در تامین زیرساخت ها در روستاها اقدامات ویژه ای انجام داده و یا در دست اقدام دارد که تکمیل این طرح ها نقش موثری در ارائه خدمات مطلوب به مردم خواهد داشت.


نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم از همه توان برای خدمت به مردم استفاده می کند، از خدمات دولت کار و کرامت در دهلران قدردانی کرد.


بهزاد علیزاده گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای تقاطع فرخ آباد و ۳۰ میلیارد ریال برای حوزه ورزش در روستا هزینه می شود.

 

 انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان