پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
همزمان با هشتمین روز از دهه ی فجر؛

بهره برداری از بهسازی و روکش آسفالت محور بدره _دره شهر در استان ایلام

۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۱۶:۵۲ چاپ کدخبر: 19694

آفتاب ایلام |همزمان با  هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر،بهسازی و روکش آسفالت محور بدره - دره شهر به طول سه و نیم کیلومتر توسط استاندار ایلام افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، «سید زاهدین چشمه خاور» در این باره اظهار داشت؛ جهت بهسازی و روکش آسفالت این پروژه اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال  هزینه شده است.

وی گفت: علاوه بر اقدامات اشاره شده، کارهای ارزشمندی برای ارتقاء ایمنی نیز در این محور توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از جمله شانه سازی، رفع افتادگی شانه خاکی، اجرای شیب شیروانی، احداث پارکینگ خاکی،نصب و تکمیل تابلوهای ایمنی، تعمیر و نصب گاردریل، احداث روشنایی نقطه‌ای در محدوده سه راهی و رفع نقاط پرتگاهی اشاره کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد:در این ایام  مبارک،21 پروژه از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور) و منابع استانی با اعتباری بالغ بر اعتبار ۱۳۴ میلیارد تومان در راه‌های دسترسی این استان افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: این اداره کل در حال حاضر برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته برای ادامه عملیات تکمیلی این اقدامات زودبازده ایمنی با تمرکز بر تکمیل پروژه‌ها تا قبل از سفرهای نوروزی را از اهم برنامه‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان