جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |بازگشت پرونده مالیات شرکت نفت و گاز به ایلام, تلاش برای استیضاح وزیر ورزش ، دیپلماسی استانی برای توسعه صادرات با استان....، باز شدن بازارچه هلاله شمالی و اخباری چون استیصال وام های بانکی و.....نمونه‌ای از صدها خبری است که در فضای رسانه ای استان منتشر می شود و در حد همان انتشار باقی می ماند و کوچکترین تاثیری برای استان ایلام و مردمانی که در سرزمین وعده ها زیست می کنند ندارد.
تنها تاثیر این گونه اخبار نشر در کانال های خبری و سپس بحث و جدل موافقان و مخالفان و در نهایت فراموشی آن خبر است و این دور تسلسل همچنان ادامه تا استاندار دیگر و دور دیگر نمایندگی و تکرار دوباره همون اخبار با همون ادبیات و عده.
چنین رویه که مسئولان اجرایی برای رزومه سازی و نمایندگان برای رای آوری درپیش گرفته اند مختص امروز و دیروز نیست و بدون شک در آینده نیز ساری و جاری خواهد بود.بااین مقدمه سیوال این قلم از استاندار محترم و نمایندگان معزز آن است که نتیجه جلسات شما بزرگواران با مقامات کشوری که هر هفته با سفرتان به پایتخت خبری می شود و یا رایزنی و قدرت چانه زنی که از آن سخن میکوئید ، آیا نتیجه ای جز آن داشته است که استان ایلام در رده سی و یکمین استان کشور در تخصیص بودجه ۱۴۰۱ دارا شده است؟

برادر بزرگوار و خواهر محترمه که ردای نمایندگی این مردم را بر تن دارید به جای تلاش برای استیضاح وزیر و به جای تلاش بی نتیجه برای استیصال وام، به جای سخنان تهیجی و خطابه خواندن و...
ای کاش خطابه و نفوذ و تلاش را بر افزایش بودجه این استان قرار می‌دادید تا حداقل بودجه اختصاص یافته به استان ایلام ردیف آخر را به خود اختصاص نمی‌داد و موجب طنز اصحاب رسانه نمی شد.

انتهای پیام/



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان