چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
 مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام ؛

ایلام آماده برگزاری جشن نیمه شعبان

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۸:۲۷ چاپ کدخبر: 19807

آفتاب ایلام |مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: جشن نیمه شعبان روز چهارشنبه هفته جاری با محوریت مردم در استان برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام؛ حجت الاسلام محمد علی نجفی عصر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: مهمترین اهداف سازمان برگزاری مناسبت های دینی و مذهبی با حضور اقشار مختلف مردم می باشد و در این راستا موفق عمل کرده است.

وی افزود: بعد از قم، ایلام اولین استان کشور می باشد که جشن نیمه شعبان با محوریت مردم و از ساعت ده صبح تا ساعت ۸ شب برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در این راستا ۲٠ نهاد دولتی و خصوصی این سازمان را در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین همراهی می کند.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: اجرای مولودی با حضور مداحان بومی و غیر بومی، سرود، تئاتر، موسیقی، پویش سلام فرمانده و نورافشانی از مهمترین برنامه های این مراسم در روز نیمه شعبان است.

وی ادامه داد: همچنین در این روز، ۴٠ غرفه شامل، پخت و توزیع کیک ۲٠ متری، مشاوره خانواده و مذهبی، بازی های رایانه ای، نقاشی، غرفه کتاب، سبک زندگی، سلامت، سفره هفت سین و ۶ ایستگاه صلواتی برپا است.

وی خاطر نشان کرد: با آغاز جشن، هر یک ساعت قرعه کشی انجام و جوایز آن سفر به کربلای معلی، مشهد مقدس، اهدای پاوربانک، ساعت هوشمند، ایرپاد، لباس ورزشی و … است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: همچنین در این روز فرخنده غرفه کودکان و نوجوانان برپا و گروه عمو فتیله مهمان مردم استان خواهند بود.

حجت الاسلام نجفی یادآور شد: جشن بزرگ نیمه شعبان روز چهارشنبه هفته جاری با همکاری نیروی امنیتی و انتظامات، تشریفات و .. از میدان ۲۲ بهمن تا چهار راه سید الشهدا اجرایی می شود.

به گفته ی مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام، تیم اجرایی برگزاری این جشن ۳٠٠ نفر از مردم استان ایلام هستند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان