سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024

تمام راه های مواصلاتی استان باز است

۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۵:۱۴ چاپ کدخبر: 19818

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ‌تردد در جاده‌های مواصلاتی استان روان بوده ومشکلی ندارد.

سیدزاهدین چشمه‌خاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار آفتاب ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های دسترسی استان باز است و تردد مشکلی ندارد، اظهار داشت:
براساس گزارش امروز ادارات تابعه چندین مورد ریزش در راه های مواصلاتی گزارش شد که در کوتاهترین زمان ممکن ریزش برداری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی و جاده‌های فرعی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد افزود: ماشین آلات و نیروی راهداری آمادگی لازم را جهت ریزش برداری های احتمالی دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد:در 13 راهدارخانه در سطح استان ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه ها در زمان وقوع برف و باران ذخیره سازی شده است.

چشمه‌خاور با بیان اینکه در حال حاضر 32 گروه راهداری (ثابت و سیار) با 228 نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه های استان مستقرند، ادامه داد: این عوامل جهت رفع مشکلات احتمالی ریزش برداری نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

وی افزود:در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی روستایی نیز باز است و محورهایی که ریزش داشته‌اند، پس از ریزش‌برداری بازگشایی شدند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان