شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
در سالروز بزرگداشت شهدا؛

استاندار ایلام و جمعی از مسئولان به مقام شهدا ادای احترام کردند

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۱:۱۷ چاپ کدخبر: 19833

آفتاب ایلام |در سالروز بزرگداشت شهدا،استاندار ایلام و جمعی از مسئولان به مقام شهدا ادای احترام کردند.

 

به گزارش آفتاب ایلام، روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه در سالروز بزرگداشت شهدا، دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و جمعی از مسئولان با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

استاندار ایلام در این آیین با درود به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی ( ره ) و شهدا، گفت: شهدا برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از مرزهای کشور و دفاع از نوامیس جان خود را فدا کردند.

وی پاسداشت یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده های آنان را کمترین ادای دین به شهدا ذکر کرد و بیان داشت: پاسداشت نام و یاد شهدا احیا کننده و یادآور صحنه دشت کربلا و الگویی ماندگار برای نسل امروز است.

 بهرام نیا ادامه داد: شهدا سند پر افتخار کشور هستند چراکه با شجاعت تمام در مقابل دشمن ایستادگی کردند و به فیض شهادت نائل شدند.

وی تاکید کرد: روح شهیدان حضور دارد و ناظر بر اعمال و رفتار ما است، دشمنان تلاش کردند با گرفتن جسم شهدا، نام و یاد آنان فراموش شود اما دچار اشتباه شدند چراکه شهیدان زنده‌اند و ناظر بر اعمال ما هستند.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پاسداشت یاد شهدا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: «فضلیت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان