جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |مدیر کل استاندارد ایلام از آغاز طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در استان خبر داد.

 مهناز همتی،در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، نظارت دقیق بر کالاها، خدمات، هتل ها، زائر سراها، رستوران ها، مراکز تفریحی و خدماتی انجام می شود.

همتی گفت: نظارت‌ بر بازار در ایام نوروز تشدید خواهد شد و در این بازرسی‌ها، کالا‌ها و خدمات مشمول استاندارد اجباری کنترل و در صورت وجود و توزیع کالا‌های فاقد پروانه استاندارد و پایین‌تر از حد کیفیت، خدمات فاقد ایمنی و استاندارد، برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.

مدیر کل استاندارد ایلام با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و از طرفی افزایش تقاضای عمومی برای تهیه بسیاری از کالاها و خدمات گفت: ضرورت کنترل و نظارت ویژه بر بازار توسط بازرسان این اداره‌ کل در قالب طرح عیدانه و در راستای ارائه مطلوب خدمات و کالای استاندارد به عموم شهروندان و مسافران نوروزی اهمیت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح عیدانه استاندارد، با هدف ترویج مسئولیت اجتماعی و خیر همگانی با همکاری دستگاه های اجرایی در سطح استان اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: به منظور صیانت از حقوق آحاد مردم در نظام تولید، توزیع و مصرف و «جلوگیری از کم فروشی، گرانفروشی» و همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و خدمات دهی و خدمات رسانی بهینه و رضایتمندی مهمانان نوروزی که این استان را انتخاب کرده اند، این طرح در تمام شهرستان های استان انجام شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام در پایان گفت: شهروندان و مسافران نوروزی می توانند با ارسال کد ده رقمی زیر نشان استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، شخصا از اعتبار و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا، اطلاع حاصل نمایند و در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد ایلام اطلاع دهند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان