پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از انجام 33مورد ریزش‌برداری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سید زاهدین چشمه خاور روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام ،با اعلام این خبراظهار داشت: با توجه به شرایط جوی طی ۲۴ گذشته 31دستگاه ماشین آلات و 56 نیروی راهداری آماده باش و درگیر عملیات بازگشایی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام بیان داشت:۱۳ راهدارخانه در سطح استان به منظور بازگشایی راه ها در زمان وقوع برف و باران و ریزش ها در سطح جاده های مواصلاتی مستقر هستند.

چشمه خاور در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۳۲ گروه راهداری (ثابت و سیار) با ۲۲۸ نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه های استان مستقر هستند ادامه داد:این عوامل جهت رفع مشکلات احتمالی ریزش در نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته بارش باران در 13محور شریانی و 6 محور غیر شریانی توسط رصد دوربین های نظارتی و ادارات تابعه گزارش شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی روستایی نیز باز است و محورهایی که ریزش داشته‌اند طی شب گذشته، پس از ریزش برداری بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.


انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان