شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024

آفتاب ایلام |به نقل از سفیر ایلام| نمایندگان محترم مجلس که با رای پاک !!! بر کرسی سبز بهارستان جلوس کرده‌اند . در سال پایانی عمر نمایندگی به دست و پا افتاده‌اند . «مردم دار»، «مطالبه‌گر» و خود را بری از "زر"، "زور" و"قدرت" معرفی می‌کنند. از کارهای کرده تبری می‌جویند. به مدد مُبلغان وامدار خود آسمان و ریسمان می بندند که" ما" یا "من" این نبوده ام و آن نبوده ام  "معصوم از " رانت"،" سوء استفاده از ردای نمایندگی نکرده ام"، "اگر من نبودم ایلام را نه "بودجه "، "نه اعتبار" و"نه توجه" می شد .

این گونه نمایندگان غافل از آنند که برای مردم ایلام چون آفتاب عیان است که سخنانشان از "کفتار درمانی" گذار و به "تلقین درمان" رسیده است. این مردم نه "کفتار درمانی" را پذیرفته اند و نه "تلقین" پذیرند. بیهوده برای "تلقین" پذیری مردم وقت تلف نکنید.

چرا که این مردم " بنرهای سفارشی بر دیوارها"، "، " سخنرانی و نطق" و "انشاء" خواندن ها در تربیون مجلس  و ... نتیجه‌ای که به توسعه این استان بینجامد ندیده اند و نخواهند دید.

اگر بودجه‌ای  و اعتباری برای توسعه استان و یا امکاناتی واگذار شده است و یا می‌شود بطور حتم نه از آن تلاش شما بلکه روند عادی بودجه بندی و اختصاص آن بوده و هست که امری جاری و ساری در کشور بوده و خواهد بود و "بود" و"نبود" شما بزرگواران در آن نقش ندارد. تنها نقش شما بزرگواران در آن چه به ایلام و ایلامی داده شده است آن است که " با بهره گیری از "داده ها" بنرو مصاحبه و تبلیغات هایتان شروع می شود.

جالب آن است که در تبلغ نیز با همدیگر رقابت می‌کنید و اگر موردی توسط نماینده عالی دولت اعلام می‌شود، به فوریت و در کمترین زمان ممکن مبلغان شما بزرگوارن آن را حاصل تلاش و رایزنی فلان نماینده می دانند و در دقیقه بعدی مبلغان نماینده دیگر آن را منتصب به تلاش دیگر نماینده عنوان و در این بین" جنگ بر سر هیچ" آغاز می‌شود .

نماینده دیگر دست فلان پیمانکار را گرفته و به فلان وزارتخانه برده و اصرار بر آن داشته که این مناقصه را بدون استثنا باید ابطال و به  پیمانکار انتخاباتی "من" واگذار در غیر این صورت وزیر را به مجلس فرا خوان و طرح سئوال میکنم .

ده ها مورد مستند از این دست در دست بوده و هست که به وقتش انتشار خواهد یافت.

به هرحال نمایندگان مردم در استان ایلام بدانند که کارنامه آنان در دوران نمایندگی برای این مردم چون آفتاب عیان و گذار از "گفتار درمانی" به " تلقین درمانی" بی تاثیر و این مردم توبه شما را از عملکرد گذشته تان پذیرا نیستند.



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان