پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: میزان جابجایی مسافر در سال ،۱۴۰۱سبت به مدت مشابه سال گذشته (۱۴۰۰)در این استان ۶۷ درصد افزایش داشته است.

سید زاهدین چشمه خاور روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام، با اشاره به آمار سفر و مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور  در سال ۱۴۰۱ (اول فروردین تا پایان اسفند)، اظهار داشت: در این مدت دو میلیون و ۱۰۵هزار و۲۷۲ مسافر با تعداد ۱۸۷هزار و ۱۶۲ سفر در استان جابجا شده است.

وی با بیان اینکه این‌ میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال( ۱۴۰۰) , رشد ۶۷درصدی نشان می دهد، گفت: همچنین در این مدت تعداد سفر در استان نیز ۲۱ درصد افزایش داشته است.

سید زاهدین چشمه خاور در ادامه ضمن اشاره به آغاز سفرهای نوروزی گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند تااوایل صبح دیروز۲۹ اسفند،۹۵۶ هزار و۱۸۲ دستگاه خودرو در جاده های استان تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد:۱۱۶ هزار و ۸۲۴ وسیله نقلیه به استان ورود کرده که نسبت مدت مشابه ۳۶ درصد افزایش داشته است.

چشمه خاور افزود: میزان خروج وسایل نقلیه از استان نیز در مدت یاد شده ۸۸ هزار و ۵۴۷ خودرو بوده است که ۱۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: این میزان تردد توسط ۵۸ دوربین جاده ای تردد شمار برخط و ۲۵ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده است.


انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان