جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
پیگیری وعده ها

از پارک پلی پروپیلن در ایلام چه خبر؟!

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ ۱۰:۱۴ چاپ کدخبر: 19865

آفتاب ایلام |در جغرافیای ایلام، برخی از رسانه‌ها در سیطره سیاست قرار دارند و توان کنترل قدرت را از خود سلب کرده‌اند و از رسالت رسانه‌ای خود که "کنترل کننده قدرت" باشد فاصله گرفته اند، اما به اعتقاد این قلم "فرهنگ باید کنترل کننده قدرت باشد" و "محدوده برای قدرت تعیین کند"، چون "قدرت افسارگسیخته تاخت و تاز می‌کند".

با این مقدمه سیاستمداران در وعده و وعیدهای خود در این استان توجهی به "کیفیت" ندارند و فقط "کمیت"را می‌خواهند. اخبار ریز و درشت و سخنان و وعده‌های بی نتیجه نمونه بارز سیاستمداران حاکم بر این استان است که فقط و فقط "کمیت" در اخبار، وعده‌ها و... را مد نظر دارند

بنابراین از ابتذال استقبال می‌کند. سیاست رأی‌دهنده و هوراکش می‌خواهد. با ابراز تاسف برخی از رسانه‌ها رأی‌دهنده و هوراکش سیاست شده‌اند .غافل از آنند که تحولات آنی، جرقه‌ای و ناگهانی فلان نماینده مجلس، استاندار و فرماندار و.... امید آفرین نیست و اتفاقا وعده وعیدها ناامید کننده و عامل فاصله بین مردم و مسئولان است.

شاید شرایط فعلی استان ایلام از نگاه مدیریتی فقط از نظر این قلم نامطلوب باشد و از نظر فرد دیگری که با یک آگهی گرفتن که  میلیونی پول به جیب می‌زند، مطلوب باشد.

اما برای بهبود چنین شرایطی فضای نقد، مطالبه‌گری لازم و بر این اسال در سال 1402 پیگیری وعده‌ها را از سیاستمداران و سیاست ورزان مسئول پی‌گیری خواهیم کرد.

استاندار ایلام

۹۲ کارخانه پارک پلی پروپیلن در ایلام کلنگ زنی می شود

استاندار ایلام در سفر به صالح‌آباد:
پارک پلی‌پروپیلن ایلام به زودی کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار: پارک پلی‌پروپیلن ایلام برای ۱۴ هزار نفر اشتغالزایی دارد

هلدینگ های بزرگ کشور آماده راه اندازی پارک پلی پروپیلن ایلام هستند



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان