جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام | مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: ۱۵ هزار مسافر (نفر روز) از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز گذشته در مدارس این استان اسکان یافته‌اند.



علی درویشی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: اسکان این افراد از ۲۰ اسفندماه پارسال تا روز گذشته در مدارس و فضاهای پیش بینی شده انجام شده است.

وی با ذکر اینکه تا قبل نوروز ۱۰۸ مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی مهیا شده بود، افزود: با توجه به استقبال مسافران نوروزی در شماری از شهرستان های از ظرفیت مکانهای جدید برای اسکان استفاده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام بیان کرد: اسکان این میهمانان نوروزی تا ۱۳ فروردین ماه در ۱۴ منطقه آموزشی استان انجام می شود.

به گفته درویشی این مدارس به امکانات اولیه تجهیز و بر اساس تعرفه تعیین شده اسکان میهمانان نوروزی به‌صورت شبانه‌روزی انجام می شود.

وی با ذکر اینکه ستاد اسکان میهمانان نوروزی در حال خدمت رسانی است، افزود: بر اساس آخرین آمار شهرستان‌های دره شهر، بدره و ایلام تاکنون بیشترین اسکان میهمانان نوروزی مدارس را داشته اند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام با جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان در تعطیلات نوروز پذیرای هزاران میهمان از مناطق مختلف کشور است.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان