جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

مسیر دره شهر - پلدختر ایمن سازی شود

۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۰:۲۲ چاپ کدخبر: 19884

آفتاب ایلام |معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بر آشکارسازی نقاط حادثه خیز، ایمن‌سازی راهها، احیای خط کشی محورهای مواصلاتی تاکید کرد و گفت: مسیر دره شهر - پلدختر ایمن سازی شود.



به گزارش آفتاب ایلام به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دره شهر با اشاره به نقش فراجا، بویژه پلیس راهور در برقراری نظم و امنیت و کاهش حوادث و تلفات رانندگی در کنار سایر دستگاه‌ها گفت: نیروهای پلیس راه در این ایام حضور بسیار فعال دارند که باید این حضور فعال تا پایان تعطیلات نوروز ادامه داشته باشد.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش های مجموعه نیروهای مستقر در محورهای مواصلاتی برای پایش و نظارت، بیان داشت: پلیس راه و سایر دستگاه های ذیربط تدابیر لازم را برای آشکارسازی نقاط حادثه خیز، ایمن‌سازی راهها ،احیای خط کشی محورهای مواصلاتی، به ویژه محورهای منتهی به تفرجگاهها اتخاذ کنند.

هژبری تاکید کرد: نصب چراغ گردان سیار در برخی محورها، ترمیم و مرمت حفره‌های موجود در جاده‌ها و رفع نواقص دوربین‌های سرعت سنج جاده‌ای توسط اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای در دستور کار قرار گیرد.

وی به مناطق پرتردد و دارای تفرجگاه‌ها از جمله تنگه رازیانه و شهرک ولی عصر و دربند شهرستان بدره و کبیرکوه و پارک سراب دره شهر اشاره کرد و خواستار تمهیدات لازم برای نظارت و کنترل بیشتر و حضور پلیس راهور در این مناطق شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بر کاهش سرعت مجاز طی ایام تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی این استان تاکید کرد و گفت: با هدف کاستن آمار حوادث رانندگی، آشکار سازی و آرام سازی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: عامل اصلی تصادفات در این ایام عدم رعایت سرعت رانندگان بوده که با اجرای طرح کاهش سرعت، تلفات جانی و خسارت های مالی در استان کاهش می یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ایمن سازی مسیر دره شهر- پلدختر پس از پایان بارش ها تاکید کرد و گفت: چنانچه پیمانکار این پروژه در عملیات اجرایی تعلل نماید سریعا خلع ید می شود چراکه این محور یکی از محورهای پرتردد است.

معاون استاندار ایلام اعلام کرد: ۶ دستگاه خودرو ویژه کمک به پلیس راه در مسیرهای شهرستان دره‌شهر جهت کنترل ترافیک، کاهش سرعت و برخورد با رانندگان متخلف فعال شده و این تیم ها تا ساعت ۲۰ شب در محورهای مذکور حضور دارند.

هژبری بیشترین تلفات جانی را موتورسواران اعلام کرد و ضمن تاکید بر تشدید نظارت ها در محورهای مواصلاتی برون شهری و درون شهری خواستار برخورد جدی با موتورسواران متخلف در سطح استان شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان