جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |رییس دانشگاه ایلام گفت: ۲۵۷ میلیارد ریال سال گذشته برای توسعه فعالیت های عمرانی و تکمیل فضاهای مورد نیاز در این دانشگاه تخصیص یافت.



به گزارش آفتاب ایلام ،طاهر علی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: بودجه دانشگاه در سایه حمایت های دولت سال گذشته ۴۹ درصد افزایش یافت و در کنار آن منابع درآمدی اختصاصی دانشگاه ایلام نیز ۵۸ درصد رشد یافت.

وی توسعه فعالیت های عمرانی در حوزه های مختلف را از رویکردهای مدیریتی در دوره جدید برشمرد و افزود: اصلاح شبکه آب و فاضلاب دانشگاه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، تجهیز و بازسازی آزمایشگاه زبان انگلیسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، تکمیل فضای اداری طبقه اول ساختمان مرکزی با اعتبار هشت میلیارد ریال، واگذاری، نوسازی و بهسازی مجتمع دانشگاه در جاده مهران با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال به پیمانکار از جمله فعالیت های صورت گرفته در حوزه عمرانی است.

رییس دانشگاه ایلام یادآور شد: تعمیر و تجهیز بلوک سه و پنج دانشگاه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، صنعتی سازی آشپزخانه دانشگاه با هشت میلیارد ریال اعتبار، احداث فاز اول پروژه زمین ورزشی روباز دختران با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، راه اندازی ساختمان اداری و کتابخانه دانشکده الهیات و معارف اسلامی با ۹ میلیارد ریال اعتبار نیز سال گذشته اجرایی شد.

علی محمدی تاکید کرد: تجهیز ساختمان مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان با اعتبار یک میلیارد ریال، قرار گرفتن پروژه دانشکده علوم پایه در متمم دوم سفر رییس جمهوری به استان به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل آن و اختصاص هفت میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال به منظور تعمیر سلف سرویس دختران نیز سال گذشته اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های دانشگاه استفاده از توان بانوان در بخش های مدیریتی است که در این راستا ۱۱ نفر از همکاران خانم در زمینه های مختلف مدیریتی بکارگیری شده اند.

رییس دانشگاه ایلام برگزاری ۱۸۷ نشست علمی و تخصصی، اجرای ۴۴ اردوی علمی ، تفریحی و زیارتی، ۱۳۸ مراسم دینی، ۲۱ مورد جشن و ۱۱ مورد فعالیت قرآنی را از برنامه های دانشگاه ایلام در سال گذشته اعلام کرد.

علی محمدی با اشاره به فعالیت ۱۳ نشریه دانشجویی در دانشگاه ایلام گفت: تلویزیون اینترنتی نسیم زاگرس نیز سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و در کنار آن ۲۹ کرسی آزاداندیشی نیز برگزار شده است.

وی حمایت از برگزاری و اعزام تیم های ورزشی دانشگاه به مسابقات منطقه ای و کشوری را از دیگر رویکردها عنوان کرد و اظهار کرد: پارسال ۷۹ عنوان قهرمانی انفرادی و تیمی توسط دانشجویان و کارکنان دانشگاه در رقابت های استانی، منطقه ای و کشوری بدست آمده است.

 

 انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان