جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
مدیرکل بازرسی استان ایلام خبر داد:

محکومیت بدوی و قطعی ۱۶ نفر در دستگاه های اجرایی ایلام

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۲۰:۰۲ چاپ کدخبر: 19890

آفتاب ایلام |مدیرکل بازرسی استان ایلام از محکومیت بدوی و قطعی ۱۶ نفر در دستگاه های اجرایی ایلام خبر داد و گفت: تسریع و تسهیل در تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه تمام و رفع موانع واحدهای تولیدی با جدیت دنبال می شود.



به گزارش آفتاب ایلام، مهدی اصلانی، روز چهار شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با تقدیر از حمایت های ایشان در راستای مبارزه با فساد و تخلفات اداری از اثربخشی های بالای صدها میلیارد ریالی در اصلاح صورت وضعیت های پبمانکاری، تسریع و تسهیل در تکمیل، راه اندازی پروژه های نیمه تمام و رفع موانع واحدهای تولیدی و برخورد قاطع با فساد و تخلفات خبر داد.

وی با اشاره به آمار بالای ۹۰ درصدی محکومیت متهمان مورد پیشنهاد تعقیب اداری، افزود: ۲۴۵ نفر کارمند و یا مدیر به مجازات های تنبیهی اداری یا انضباطی محکوم شده اند و قرار جلب دادرسی ۳۲ نفر و رای محکومیت کیفری بدوی ۱۰ نفر و محکومیت کیفری قطعی ۶ نفر نیر صادر شده است.

بازرسی کل استان با کارکنانی که برای سرمایه‌گذاری در استان، مانع تراشی و سنگ اندازی می کنند، برخورد کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار، اظهار کرد: نقش بازرسی کل استان در سلامت اداری نقشی تاثیرگذار و امیدآفرین است.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار یادآور شد: بازرسی کل استان باید به گونه ای عمل کند که مدیران یا کارمندان کم کار و تنبل احساس نگرانی از شکایت نزد بازرسی‌کل را داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید شرایط احساس حضور ناظر همانند احساس دوربین ثبت تخلفات رانندگی در ادارات تقویت شود و دستگاه ها اجرایی از این نظارت ها استقبال کنند.

امام جمعه ایلام گفت: بازرسی کل استان با کارکنانی که برای سرمایه‌گذاری در استان، مانع تراشی و سنگ اندازی می کنند، برخورد کند و مسولان اجرایی، امنیتی، نظارتی و قضایی استان شرایط امن و مناسب برای جذب سرمایه گذاران و تولید و اشتغالزایی فراهم کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: برخورد قاطع با متخلفان و مفسدان و پیگیری اخذ احکام محکومیت ایشان، اطلاع رسانی آمار مجازات ها و محکومیت های اداری و کیفری آنان‌ موجب بازدارندگی از تخلفات و جرایم خواهد بود و بازرسی کل استان در شناسایی و برخورد با تخلفات و اخذ آرای محکومیت ها آمار عملکردی مناسبی داشته است.

وی در ادامه بیان داشت: مواردی که لازم است برای توجه دادن دستگاه های اجرایی در خطبه های نماز جمعه و یا با تذکر در جلسات خصوصی پیگیری شود، به اینجانب منعکس و منتقل شود.

وی گفت: از حمایت از مبارزه قاطع با فساد دریغ نخواهم کرد و در مقابله با دانه درشت ها و سرشاخه ها در کنار بازرسی کل استان هستیم، بازرسی کل استان با قاطعیت و جدیت به مسیر خود ادامه دهد و از مدیرانی که برای مردم خدمت می کنند، حمایت و کمک کار آنان باشد.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان