جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: افراد طالب شهادت به دنبال نام و نشان دنیوی نبودند در حالی که جایگاه با عظمت این معامله گران با خداوند، در دنیا و آخرت بسیار رفیع و بزرگ است.



به گزارش آفتاب ایلام، حجت الاسلام والمسلیمن اله نور کریمی تبار روز جمعه به همراه فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) و جمعی از مسئولان استان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در دیدار با خانواده جانباز ۵۰ درصد حمید دادوند، اظهار کرد: جانبازان از جمله حمید دادوند بدون شک همچون شهدا در نزد خداوند جایگاه رفیعی دارند.

وی افزود: شاید بیشتر مردم شهید زنده جانباز سرافراز حمید دادوند را نشناسند اما این فرد پیش از نائل شدن به درجه جانبازی از توانمندی جسمی و قدرت بدنی فوق العاده ای برخوردار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: این جانباز گرانقدر مبارزات انقلابی را با بصیرت و شناخت شرایط جامعه در آن زمان آغاز کرد به طوری که در حکومت طاغوت به اعدام محکوم شد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: اما این حکم هم ذره ای وی را از مسیر مبارزه در برابر طاغوت منحرف نکرد و مبارزاتش در دفاع از انقلاب اسلامی به عنوان یک قهرمان نستوه در بین همرزمانش معروف است.

وی اضافه کرد: این مبارز انقلابی سرانجام با افتخار جانبازی مزد تلاش های خود را از پرودگار گرفت و طی سال های متمادی با این شرایط جسمانی سختی های دوران جانبازی را چون سربازی مقاوم تحمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: به خواست و اراده خداوند این شهید به عنوان یک الگو و اسطوره زنده ماند و در این میان مجادهدت های از همسر و فرزندانش در پرستاری از این جانباز سرافراز بسبار ارزشمند است.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان