سه شنبه، 08 خرداد 1403| 28 May 2024

آفتاب ایلام | اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در نظر دارد در راستای اجرای جزء 2 بند (ب) تبصره (18) قانون بودجه سال 1401 و بند (2) ماده 29 ضوابط اجرایی آن و بر اساس مجوزهای شماره 82996/51 مورخ 11/06/99 و 138740/51 مورخ 12/7/1401 وزارت امور اقتصادی و دارایی تعداد2 باب ملک مازاد (با کاربری مسکونی) و (تجاری - مسکونی)واقع در شهرهای سرابله و ایلام را بر اساس شرایط و مشخصات ذیل از طریق مزایده عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت سامانه ستاد  (setadiran.ir) به فروش می­رساند. 

1-     کلیه متقاضیان می توانند مطابق جدول زمانبندی زیر به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه و اسناد شرکت در مزایده را از طریق سامانه مذکور دریافت کرده و پیشنهاد قیمت را از طریق همین سامانه ارسال نمایند. به مدارکی که به صورت دستی ارسال شود به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

جدول زمانبندی

ردیف عنوان فعالیت از تاریخ ساعت تا تاریخ ساعت
1 انتشار آگهی مزایده 1402/8/5 8 1402/5/28 8:30
2 مهلت بازدید 1402/8/5 8 1402/5/25 13
3 مهلت دریافت اسناد مزایده (الکترونیکی) 1402/8/5 8 1402/5/18 8
4 مهلت ارایه پیشنهادات 1402/8/5 8 1402/5/28 8:30
5 زمان بازگشایی 1402/8/28 10 - -
6 زمان اعلام برنده 1402/8/28 12 - -

متذکر میگردد مطابق قوانین جاری در صورت عدم دریافت اسناد مزایده،امکان ارایه پیشنهاد قیمت وجود نخواهد داشت.

 

1-     بازگشایی پاکت­های حاوی پیشنهادها راس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 28/05/1402 به آدرس بلوار مدرس – تقاطع خیابان جانبازان - اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام انجام خواهد شد.

2-     مبلغ ضمانتنامه برای شرکت در مزایده ده درصد(10%) مبلغ پیشنهادی می باشد.

3-     مبالغ پایه کارشناسی جهت شرکت در مزایده، بابت ملک واقع در شهر سرابله 17.769.440.000 ریال و بابت ملک واقع در شهر ایلام 104.433.850.000 ریال می باشد.

4-     ضمانت نامه معتبر بانکی جهت شرکت در مزایده می بایست به نام شرکت کننده در مزایده و در وجه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام صادر شده باشد و همچنین موضوع مورد شرکت در مزایده نیز در آن ذکر شود.

5-     شرکت کننده موظف است ضمانت نامه معتبر بانکی را الزاماً در سامانه ستاد بارگزاری نماید و بعد از انجام مراحل بارگزاری، اصل ضمانت نامه بانکی را به واحد حراست این اداره کل به آدرس: ایلام - بلوار شهید مدرس –تقاطع خیابان جانبازان - اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تحویل نماید و رسید دریافت کند . (عدم ارائه اصل ضمانت نامه به منزله انصراف از مزایده می باشد.)

6-     متقاضیان می توانند برای بازدید از ملک واقع در شهر سرابله از تاریخ درج آگهی در سامانه ستاد تا مهلت مقرر قانونی ثبت شده در سامانه از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 08/05/1402 لغایت ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 25/05/1402                      (در روز­های اداری) به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهر سرابله مراجعه نموده و جهت بازدید از ملک واقع در شهر ایلام      (در بازه زمانی فوق) به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه و در معیت احدی از کارکنان از ملک موصوف در آدرس مورد نظر بازدید نمایند.

7-     مهلت دریافت اسناد مزایده از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 08/05/1402 لغایت ساعت 8 صبح روز چهارشنبه مورخ 18/05/1402 به صورت الکترونیکی می باشد.   

8-     زمان اعلام برنده رأس ساعت 12 ظهر روز شنبه مورخ 28/05/1402می باشد. اطلاع رسانی به برنده مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بوده و شخص برنده مزایده به محض اعلام نتیجه موظف به حضور در این اداره کل و پیگیری مراحل اداری و اخذ شماره حساب ظرف مدت 7 روز کاری می باشد. ضمنا" مهلت زمانی واریز وجه بعد از اعلام نتیجه به برنده مزایده حداکثر 20 روز کاری می باشد. عدم تسلیم فیش بانکی مذکور در مهلت تعیین شده انصراف از خرید تلقی و مزایده به نفر دوم با رعایت مقررات مربوطه واگذار می‌شود و  در صورت انصراف نفر دوم مزایده تجدید می‌شود که در این صورت ضمانتنامه برندگان مزایده که انصراف داده‌اند (نفر اول و دوم) به نفع دولت ضبط می­گردد و متقاضی حق  هیچگونه ادعایی نخواهد داشت.

10- شرکت کارکنان دولت و پدر، مادر، برادر، خواهر، زن یا شوهر و اولاد بلافصل و عروس و داماد اشخاص در مزایده ممنوعیت دارد.

11-موضوع مزایده پس از واگذاری و پس از عقد قرارداد فروش قابل استرداد و معاوضه نمی باشد.

12-دستگاه مزایده گزار جهت رعایت صرفه و صلاح دولت در رد یا قبول پیشنهادها مختار  و تصمیم گیری نهایی با رأی اکثریت اعضای کمیسیون مزایده خواهد بود. ملاک انتخاب برنده مزایده بالاترین قیمت پیشنهاد دهنده بابت موضوع معامله می باشد.

13- کلیه مراحل مزایده شامل دریافت اسناد، ارائه پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکات مزایده همگی صرفاً در بستر سامانه الکترونیکی تدارکات دولت ـ ستاد (setadiran.ir) انجام می شود.

14-کلیه هزینه های مربوط به نشر آگهی، چاپ بنر و ...، تسویه حساب جهت نقل و انتقال سند، تسویه حساب شهرداری، عوارض و ... بر عهده برنده مزایده می باشد.

15-برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعت اداری از 7 صبح لغایت 13 با شماره تلفن 08433339638 اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام( معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی)تماس حاصل نمایید.

مشخصات ملک مازاد مورد مزایده

ردیف شرح نوع کاربری
اصلی فرعی   
مساحت
مترمربع
وضعیت سند مالکیت تک برگی محل وقوع ملک و آدرس
1 واحد مسکونی مسکونی
205 10662
240.58 دارد سرابله - میدان بسیج- خیابان تختی-جنب ورزشگاه شهید اشرفی
2 واحد تجاری-مسکونی تجاری-مسکونی
1221 5
289.34 دارد ایلام-بلوار مدرس -جنب بیمارستان شهید مصطفی خمینی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان