دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403| 29 April 2024
آگهی

معرفی بهترین قرص های تاخیری موجود در بازار

۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۱۲:۲۱ چاپ کدخبر: 20743

آفتاب ایلام |ممکن است شما هم نام قرص های تاخیری به گوشتان خورده باشد و بخواهید درباره آن ها بیشتر بدانید. رابطه جنسی یکی از مهم ترین پایه های روابط زناشویی می باشد. در صورتی که مردان دچار زود انزالی باشند، ممکن است دچار مشکلات فراوانی با همسر خود شوند. در این زمان آقایان می توانند از قرص های تاخیری استفاده کنند. این قرص ها دارای انواع گوناگونی هستند و توسط کمپانی های مختلفی تولید می شوند. شما می توانید انواع قرص و اسپری تاخیری را از وب سایت زوجیم تهیه کنید و از کیفیت و اصل بودن آن اطمینان داشته باشید.

 

قرص تاخیری چیست؟

delay pills یا همان قرص های تأخیری به داروهایی گفته می شود که توسط آقایان مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند انزال را به تأخیر بیندازد و زمان رابطه جنسی را افزایش دهد. در این قرص ها از دو مهار کننده قوی استفاده شده است که می توانند سروتونین را به خود جذب کنند و از همین طریق موجب تأخیر در انزال شوند.

مسائل متعددی باعث ایجاد انزال زودرس در آقایان می شوند که از جمله آن می توان به افسردگی، اضطراب، عدم تعادل هورمون ها، عفونت پروستات و... اشاره کرد. بهتر است قرص های تأخیری را 1 تا 3 ساعت پیش از شروع رابطه جنسی مصرف کنید تا عملکرد فوق العاده آن ها را ببینید.

بررسی بهترین قرص های تاخیری و نعوظ

زود انزالی یک مشکل همگانی است که تقریباً تمام مردان با آن دست و پنجه نرم می کنند. برای رفع این مشکل کمپانی های مختلفی اقدام به تولید قرص های تاخیری کرده اند. دقت داشته باشید که اگر انزال شما پس از دخول کم تر از 5 دقیقه طول می کشد، به این قرص ها نیاز خواهید داشت. از جمله این قرص ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کپسول تاخیری کیمیاگر؛ قرص تاخیری ایرانی گیاهی

یکی از مشهورترین قرص های تاخیری که در داروخانه ها موجود است، کسپول کیمیاگر می باشد. این محصول دارای ترکیبات گیاهی منحصر به فردی است که باعث بهبود عملکرد این قرص شده اند. این محصول در شرکت کیمیاگر طوس تولید شده و یک محصول ایرانی است. کپسول تأخیری کیمیاگر دارای استانداردهای GMP می‌باشد که این امر نشان‌ می‌ دهد تمامی الزامات مربوطه در ساخت این محصول رعایت شده است.

علاوه بر این، قرص تاخیری این برند بر اساس اصول طب سنتی تولید شده است. این قرص دارای تاییدیه های شرکت غذا و دارو است و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و نگران هیچ مشکلی نباشید. این محصول هیچ نوع عوارضی ندارد. کپسول تأخیری کیمیاگر باعث افزایش طول مدت رابطه شده و اعتماد به نفس آقایان را بهبود می بخشد. همچنین دقت داشته باشید که این محصول قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

 قرص گیاهی هارد آن؛ بهترین قرص کمر سفت کن در داروخانه

یکی از بهترین قرص های تاخیری که قابلیت سفت کردن کمر را دارد، قرص هارد آن است. این قرص دارای دو مدل کنسروی و دفترچه ای بوده و باعث سفت شدن آلت تناسلی و تاخیر در انزال می شود. این محصول یک قرص تقویت قوای جنسی است. علاوه بر این شما با استفاده از این قرص می توانید طول رابطه جنسی خود را افزایش دهید. این قرص به سفت شدن آلت کمک کرده و باعث افزایش لذت شما در طول رابطه می شود.

قرص هارد آن دارای ترکیبات گیاهی است. این ترکیبات باعث افزایش جریان خون در آلت شما می شوند و آن را برای مدت طولانی سفت نگه می دارند. همچنین، برخی ترکیبات این محصول باعث تأخیر در انزال می شوند و شما می توانید با استفاده از آن یک رابطه جنسی لذت بخش و طولانی را تجربه کنید. سعی کنید این محصول را 30 تا 45 دقیقه پیش از شروع رابطه جنسی با مقدار زیادی آب مصرف کنید تا تأثیرات شگفت انگیز آن را مشاهده نمایید.

قرص سیالیس؛ بهترین و قویترین قرص نعوظ در داروخانه ها

سیالیس یک داروی بسیار قوی است که در کشور آمریکا تولید می شود. وجود ترکیبات تادالافیل در این دارو باعث بهبود عملکرد آن شده است. سیالیس باعث طولانی تر شدن رابطه جنسی شما می شود و نعوظی کامل را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، شما می توانید از این قرص برای درمان پروستات نیز استفاده کنید.

اگر می خواهید یک رابطه جنسی با کیفیت و سالم را تجربه کنید، بهتر است از این قرص استفاده نمایید. دوز مصرفی این قرص از 10 تا 100 میلی گرم است. برای شروع پیشنهاد می شود از قرص سیالیس ۲۰ میلی استفاده نمایید. شما با استفاده از این محصول تحریک جنسی شگفت انگیزی را تجربه خواهید کرد. نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید، این است که به هیچ عنوان نباید این قرص را به همراه سایر قرص های مشابه استفاده کنید.

                                                                               

قرص ویاگرا 4 عددی ؛ قرص تاخیری فایزر آمریکایی

ویاگرا فایزر یکی از قرص های تولید شده توسط برند داروسازی فایزر است. این قرص دارای بسته بندی های 4 عددی بوده و قیمت مناسبی نیز دارد. ویاگرا می تواند باعث افزایش طول رابطه شده و آلت را سفت کند. این دارو به خوبی می تواند جریان خون آلت تناسلی را بالا ببرد و سطح تستسترون بدن فرد را افزایش دهد. در صورتی که نعوظ شما کم تر از 5 دقیقه طول می کشد، بهتر است از این قرص استفاده کنید.

با استفاده از این قرص می توانید توان جنسی خود را بالا ببرید و مدت زمان طولانی رابطه داشته باشید. اگر به تازگی الکل مصرف کرده اید یا دارای سابقه بیماری هایی همچون فشار خون، دیابت و... هستید، بهتر است از این قرص استفاده نکنید.

قرص ویاگرا اصل امریکایی؛ قوی ترین قرص راست کننده

ویاگرا اصل آمریکایی یکی از قرص هایی است که به درمان مشکلات نعوظ، شل بودن آلت تناسلی و... می پردازد. این قرص عوارض بسیار کمی دارد و همین مسئله باعث شده تا تعداد زیادی از افراد خواهان استفاده از آن باشند. در ترکیبات این محصول از ماده ای به نام سیلدنافیل استفاده شده است. این ماده در دوزهای مختلف در قرص ویاگرا وجود دارد. البته دقت داشته باشید که اگر می خواهید مدت زمان رابطه تان بسیار بالا باشد، بهتر است از یک قرص قوی تر استفاده نمایید.

قرص پاور وی 8 دفترچه ای؛ بهترین قرص تاخیری گیاهی آمریکایی

قرص پاور وی 8 یکی از جدیدترین محصولات شرکت فایزر است که به طور عمده روی مشکل زود انزالی آقایان تمرکز دارد. ترکیبات این قرص کاملاً گیاهی است و هیچ نوع عوارضی ندارد. تأثیر این دارو بسیار بالا است، به طوری که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی به مدت طولانی رابطه جنسی داشته باشید. علاوه بر این، قرص پاور وی دارای ایمنی بسیار بالایی است و با استفاده از آن هیچ خطری سلامتی شما را تهدید نمی کند.

 

 

خرید قرص تاخیری از زوجیم

در صورتیکه از اختلال نعوظ و شلی آلت رنج می برید، بهتر است از قرص های تأخیری و سفت کننده آلت استفاده کنید. شما می توانید این قرص ها را از زوجیم خریداری کنید. این وب سایت قرص های اصل آمریکایی با ترکیبات گیاهی را به شما عزیزان عرضه می کند. تنوع بسیار زیاد در قرص و کپسول های تأخیری عرضه‌شده در زوجیم باعث شده تا مشتریان بسیار زیادی پیدا کنند. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان