دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403| 29 April 2024

آفتاب ایلام |معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه امروزه نظارت و تنظیم بازار مهم‌ترین شاخص در کنترل تورم محسوب می‌شود،گفت:افزایش نظارت‌ بر بازار در روزهای پایانی سال ضرورت دارد.

به گزارش آفتاب ایلام،شهریار عباسی شامگاه یکشنبه در نشست نظارت و تنظیم بازار استان ضمن ابراز خرسندی از عزم جدی تعزیرات،اصناف،صمت،جهاد کشاورزی،بسیج اصناف و غیره در خصوص نظارت بر بازار اظهار داشت:امروزه نظارت و تنظیم بازار مهم‌ترین شاخص در کنترل تورم محسوب می‌شود.

معاون استاندار ایلام توجه به مناسبات مختلف را ضروری خواند و افزود:برنامه کاری دستگاه‌های مختلف باید بر اساس شرایط زمانی مختلف از قبیل تعطیلات نوروز،ماه مبارک رمضان، شب یلدا و غیره تنظیم شود تا شرایط برای پاسخگویی به نیاز مردم فراهم شود.

عباسی افزایش سرسام‌آور قیمت برخی اصناف نظیر آرایشگاه‌های زنانه در ایام منتهی به سال جدید را غیر قابل قبول خواند و تصریح کرد:ضروری است با اعمال نظارت حداکثری بر صنوف پر مخاطب از افزایش بی رویه قیمت‌ها جلوگیری شود.

وی وضعیت بازار مرغ در استان را رضایت بخش توصیف و عنوان کرد:قیمت مرغ تثبیت شده و پشتیبانی امور دام نیز باید مرغ مازاد استان را مشروط بر اینکه که التهاب در بازار ایجاد نشود،جمع‌آوری و ذخیره سازی کند.

وی در پایان انجام گشت‌های بازرسی در سطح استان را اقدامی ارزشمند خواند و افزود: دستگاه‌های مختلف در اعزام کارشناسان جهت انجام گشت‌های بازرسی بیشتر به جنبه کیفی نظارت توجه داشته باشند و از نیروهای زبده بهره گیرند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان