شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024

آفتاب ایلام |۵۶ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی، کشاورزی، ورزشی و صنعتی در شهرستان دهلران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بهره برداری و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های دهه فجر در دهلران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از این تعداد، ۳۵ پروژه افتتاح و ۲۱ پروژه کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال برای پروژه های دهه فجر در دهلران هزینه شده است، گفت: این پروژه ها در مجموع بیش از ۸۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

حسنی دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت در همه زمینه ها برشمرد و افزود: جهاد تبیین یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است که مسئولان باید در راستای تحقق آن و بیان عملکرد نظام و دولت بیش از پیش تلاش کنند.

وی گفت: کلنگ زنی واریانت سنگر نادر با ۵۰۰میلیارد ریال اعتبار، طرح های اشتغالزایی با تسهیلاتی بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال، بهسازی سایت معابر مسکن مهر دهلران با ۲۳۰ میلیارد ریال، طرح های صنعتی ۲۳۰میلیارد ریال و طرح های ارتباطاتی با ۱۴۰ میلیارد ریال از مهمترین این پروژه هایی بود که امروز در دهلران به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: در این سفر هم به صورت نمادین ۵ پروژه شامل پنل های خورشیدی تولید برق، سکوهای طبیعت گردی و روشنایی مسیر آبگرم، زمین چمن مصنوعی مدارس، مدرسه روستایی «عین صوله» و فیدر برق دشت عباس بهره برداری و سه پروژه واریانت سنگر نادر، بازارچه صنایع دستی و آماده سازی معابر مسکن مهر کلنگ زنی شد.

به گزارش آفتاب ایلام، غبار روبی و دیدار با خانواده شهدا، حضور در آیین مهمانی لاله ها و بازدید از مسیر چهار خطه دهلران به اندیمشک از دیگر برنامه های سفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام به دهلران بود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان