شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024
‍ "ایستگاه آخر پولاد مردان"

پتروشیمی ارغوان گستر ایلام، قهرمان مسابقات لیگ وزنه برداری استان شد

۱۴۰۲/۱۱/۲۰ ۱۷:۰۰ چاپ کدخبر: 20959

آفتاب ایلام |پتروشیمی ارغوان گستر ایلام، قهرمان مسابقات لیگ وزنه برداری استان شد.


به گزارش آفتاب ایلام به نقل از روابط عمومی هیئت وزنه برداری استان ایلام، فینال حساس و مهیج مسابقات لیگ وزنه برداری استان با قهرمانی پولاد مردان پتروشیمی ارغوان گستر ایلام پایان یافت.

این دوره از مسابقات با حضور تیمهای از شهرستان های مختلف استان آغاز و با توجه به حضور داوران ملی و بین المللی و همچنین برخی قهرمانان کشور از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

در ایستگاه آخر مسابقات لیگ وزنه برداری استان، تیم شایسته و انرژیک پتروشیمی ارغوان گستر ایلام با کسب 800 امتیاز قهرمانی مسابقات را بدست آورد و ورزشکاران این تیم مدال های رنگین طلا را به گردن آویختند.

همچنین تیم شهرداری و شورای اسلامی شهر ایوان که از وزنه برداران خوب و ارزنده ای برخوردار بود به مقام نایب قهرمانی رسید و ورزشکاران این تیم مدال نقره مسابقات را به گردن آویختند.

تیم جوان و خوش آتیه پتروشیمی شهرستان چوار نیز به مدال برنز مسابقات رسید و سکوی سوم لیگ وزنه برداری استان را از آن خود کردند.

حمید ملکی رییس هییت وزنه برداری استان ایلام گفت: این مسابقات که با تلاش و اهتمام شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام برگزار گردید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود به نحویکه هم ورزشکاران خوب وزنه زدند و هم تماشاگران ابراز رضایت داشتند.

مهندس ملکی افزود: حضور داوران درجه یک جهانی از جمله استاد مصطفی مرادی و استاد اکرام شرفی و همچنین پیشکسوتان عرصه وزنه برداری از نکات جالب توجه این مسابقات  بود که به احترام جوانان حاضر در این مسابقات تا آخر داوری کردند.

رییس هیئت وزنه برداری استان ایلام اظهار داشت: وزنه برداری استان در دو حوزه آقایان و بانوان در مسیر پیشرفت است و ما برای ادامه مسیر موفقیت برنامه داریم که به حول و قوه الهی وزنه برداری ایلام به جایگاه واقعی خودش خواهد رسید و وزنه برداران شاخصی درسطح کشور و جهان معرفی خواهد کرد.

حمید ملکی بیان داشت: نگاه رییس محترم فدراسیون وزنه برداری کشور جناب آقای دکتر انوشیروانی به توسعه ورزش وزنه برداری در استان نگاه مثبت و امیدوارکننده ایست و قطعا در گسیل امکانات و اعتبارات در آتیه نزدیک این مهم خود را نشان خواهد داد.

وی تصریح کرد: این چندمین بار در طول هشت ماه گذشته است که ما دو مسابقه بزرگ و مهم یکی قهرمانی کشور و دیگری لیگ استان را برگزار می کنیم که این نشان می دهد هیئت وزنه برداری استان برای ورزش وزنه برداری ارزش قائل است.

رییس هیئت وزنه برداری استان ایلام با تشکر از کلیه اعضای هیئت و تمامی مربیان، ورزشکاران و داوران و همکاران شهرستانها که در برگزاری فینال لیگ پای کار بودند تشکر کرد.

حمید ملکی که خود از قهرمانان آسیا و جهانی  وزنه برداری است در پایان از مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارغوان گستر که دربرگزاری مسابقات لیگ متحمل هزینه شدند تشکر کرد و گفت امیدوارم با تلاش رییس محترم فدراسیون و مسئولین ارشد استان بتوانیم وزنه برداری استان را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم.



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان