شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:

اجرای مراسمات انقلابی و اسلامی یکی از مهمترین مولفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی است

۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۱۱:۳۸ چاپ کدخبر: 20974

آفتاب ایلام |سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: اجرای مراسمات انقلابی و اسلامی یکی از مهمترین مولفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی است.


به گزارش آفتاب ایلام،حجت‌الاسلام والمسلمین علی چراغی پور اظهار داشت: این مراسمات می تواند،تجلی باشکوه حضور ملت و عامل مشروعیت بخش سیاستهای جمهوری اسلامی باشد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد:قدرت نرم با چالشهایی در حوزه‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی دارای موانعی است و ضروری است با هم‌اندیشی و همراهی و همفکری بر آنها فائق آمد.
حجت الاسلام چراغی پور تصریح کرد:حضور مردم استان ایلام در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن حماسه ای دیگر را در این استان رقم زد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد:با توجه به این مهم مردم استان بار دیگر خود را برای حضور در صحنه ای دیگر (انتخابات) آماده خواهند کرد و با حضور پر شور خود بار دیگر مشتی محکم به دهان یاوه گویان خواهند زد.
وی با بیان اینکه مردم در جامعه بیش از تشویق و ترغیب نیازمند آموزش هستند،ادامه داد:استمرار بخش آموزه‌هایی چون استکبار ستیزی،رشد معنویت و‌ هویت بخشی ایرانی اسلامی با رویکردهای چون بصیرت افزایی همبستگی و خودباوری در جامعه را به دنبال دارد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان