شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024
توسط گروه مردمی امام حسن مجتبی(ع) انجام گرفت؛

توزیع ۵۰۰ کیلو میوه و شیرینی بین نیازمندان ایلامی

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ۱۸:۳۴ چاپ کدخبر: 20989

آفتاب ایلام |مسئول گروه مردمی امام حسن مجتبی (ع) از توزیع ۵۰۰ کیلو میوه و شیرینی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در بین نیازمندان ایلامی خبر داد.

به گزارش آفتاب ایلام،صبریه رازی مسئول گروه مردمی امام حسن مجتبی (ع) در بازدید از شیرخوارگاه شهر ایلام اظهار داشت: با توجه به شرایط مطلوبی که توسط خیرین فراهم شده از ابتدای ماه مبارک رمضان و همزمان با فرارسیدن سال نو توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان و مددجویان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه تا کنون حدود ۵۰۰ کیلو میوه و شیرینی در اختیار مددجویان قرار گرفته افزود: همچنین البسه به تعداد فرزندان خانواده‌های مددجو در اختیار آنها قرار گرفته است.
رازی با اشاره به ادامه توزیع البسه و مواد غذایی بین نیازمندان خاطرنشان کرد: علاوه بر شهر ایلام مددجویان شهرستان‌های ملکشاهی، بدره و سرابله نیز از البسه ، میوه، شیرینی و... بهره‌مند خواهند شد.
وی اضافه کرد: از نیمه ماه مبارک رمضان توزیع غذای گرم در بین مددجویان آغاز و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت و همجنین ۳۰۰ میلیون تومان هدیه کارت نیز در بین مددجویان توزیع می‌شود.
وی در پایان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اشاره کرد و گفت: با کمک خیرین ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد در آستانه سال نو آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان