شنبه، 15 اردیبهشت 1403| 04 May 2024
رئیس کل دادگستری استان ایلام:

مدیران در تراز انقلاب باید به مردم خالصانه خدمت کنند

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ ۲۰:۴۱ چاپ کدخبر: 21006

آفتاب ایلام | رییس کل دادگستری استان ایلام گفت:مدیران در تراز نظام و انقلاب اسلامی باید به دنبال گره‌گشایی از مشکلات و خدمت خالصانه به مردم باشند.

به گزارش آفتاب ایلام، "عمران علی محمدی" روز سه شنبه در جریان بازدید از پتروشیمی ایلام در جمع مدیران این مجتمع صنعتی، اظهار کرد: ایران اسلامی در عملیات "وعده صادق" همینه استکبار جهانی را شکست و قدرت خود را به همه دنیا نشان داد، هیاهوهایی که دشمنان نسبت به سبز پوشان سپاه مقتدر نشان می‌دهند، نشان دهنده هجز و ناتوانی آنان در برابر قدرت و اقتدار نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه سپاه برخواسته از متن مردم و ملت عزیز ایران اسلامی است، گفت: هرجا مردم باشند سپاه هم هست، این عزیزان در هر عرصه‌ای که نیاز باشد، پای ثابت هستند، سپاه و بسیج مطهر خودکفایی و خوداتکایی است، به طور قطع با خوداتکایی می‌توانیم یه هرجایی از قله های پیشرفت دست پیدا کنیم.

رئیس کل دادگستری استان ایلام یادآور شد: ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته است، همه ما در بطن جامعه زندگی کرده‌ایم، ابتدای نظام و انقلاب اسلامی را دیدیم، امروز هم توسعه و پیشرفت نظام را می‌بینیم، ما باید چشم خود را باز و پیشرفت ها و موفقیت های نظام را تبیین کنیم.

علی‌محمدی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در بسیاری از بخش‌ها و از جمله حوزه نظامی موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است، گفت: ایران اسلامی در حوزه نظامی و در تولید تانک در رده هفتم جهان، زیردریایی‌ و موشک و پهباد رتبه پنجم را در دنیا دارد.

وی تاکید کرد: امروز ۹۹ درصد روستاهای استان به تعداد ۵۷۸ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند که این خود باعث افتخار است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام افزود: سیاستی که دنیای استکبار برای ایران اسلامی ما در پیش گرفته است، ایجاد شبهه و تفرقه است، دشمن در تلاش است که بین نخبگان جامعه، شک‌ و شبهه ایجاد کند و می خواهد به جامعه ما القاء کند که ما به پیشرفت نخواهیم رسید.

علی محمدی افزود: دشمنان نظام اسلامی و استکبار جهانی، استراتژی آنفولانزای نیویورکی را برای ایران اسلامی تدارک دید تا مردم را علیه هم دیگر قرار دهند و در این نیز از هر گونه جنایت و دروغ‌پراکنی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه عدالت هدف غایی نظام اسلامی و انقلاب است، ادامه داد: معجزه ایران اسلامی سلطه ناپذیری است و همه مدیران باید خود را مدیری بدانند که سرباز ولی فقیه است.

رییس کل دادگستری استان ایلام گفت: مدیران در تراز نظام و انقلاب اسلامی باید به دنبال گره‌گشایی از مشکلات و خدمت خالصانه به مردم باشند، موانع را از جلوی راه مردم بردارند و ارتباط نزدیک با مردم داشته باشند.

علی محمدی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و سعادت، باید از نیروهای جوان، سالم‌ و جهادی در انجام امور استفاده کرد و همانند شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز نظام و ولایت فقیه باشیم.

به گزارش آفتاب ایلام،رئیس کل دادگستری استان ایلام امروز سه شنبه از مجموعه پتروشیمی ایلام بازدید کرد و در جریان فعالیت های تولیدی این مجتمع عظیم صنعتی در استان قرار گرفت.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان