جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام، دبیر کانون اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این خصوص اظهار داشت: اولین دوره جشنواره طنز اخلاقی قند پهلو توسط کانون اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ۶ بخش شعر، داستان کوتاه، خاطره کرونایی، عکس، فیلم‌نامه و کاریکاتور برگزار می‌شود.
متین نصیری افزود: موضوعات این جشنواره در دو بخش موضوعات کرونایی شامل کرونا، قرنطینه، ضدعفونی، ماسک، دستکش و مسافرت، کادر درمانی و خستگی و موضوعات اخلاقی از جمله تملق و چاپلوسی، تهمت و افترا، عیب­‌جویی و عیب‌تراشی، شایعه پردازی، اخلاق فردی و جمعی و پوشش در بیمارستان خواهد بود.
وی قوانین این جشنواره را اینگونه اعلام کرد:
- آثار ارسالی بخش شعر، داستان کوتاه، خاطره کرونایی و فیلم‌نامه حتماً باید در صفحات A۴ با فونت B Nazanin و سایز ۱۴ با رعایت فاصله لازم میان خطوط تایپ شده باشند.
- قالب اشعار جشنواره، شعر نو (نیمایی و ازاد)، شعر کلاسیک و ترانه می‌باشد.
- فیلمنامه‌ها می‌بایست حداقل در ۵ صفحه و حداکثر در ۲۰ صفحه دارای شماره صفحه و خلاصه آن در ۲ صفحه ارائه شده باشد.
- آثار ارسالی در بخش کاریکاتور می‌توانند سیاه و سفید یا رنگی بوده و باید در صفحات A۴ طراحی شده­ باشند.
- ثبت نام فقط از طریق تکمیل اطلاعات در فرم اینترنتی و ارسال آثار به دبیرخانه مجازی جشنواره خواهد بود (به اطلاعات و مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد).
- درج مشخصات شرکت کننده (نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره تماس و مقطع تحصیلی) در بخش‌های مختلف جشنواره در آخرین صفحه آثار ارسالی الزامیست.
- آثار ارسالی نباید سابقه ارسال در جشنواره دیگر را داشته باشند.
- حداکثر آثار ارسالی برای هر فرد در هر بخش می­‌تواند ۲ اثر باشد.
- دبیر خانه جشنواره مجاز است به منظور معرفی و تبلیغات جشنواره به صورت محدود از آثار راه یافته به جشنواره، استفاده نماید.
- تصمیم‌گیری نهایی در مواردی که در مقررات و شرایط حاضر پیش‌بینی نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.
دبیر کانون اخلاق پزشکی در خصوص جوایز این جشنواره نیز گفت: در هر بخش به نفر اول سه میلیون ریال اهدا خواهد شد و به نفر دوم  سوم نیز دو و یک میلیون ریال اختصاص می‌یابد.
نصیری مهلت ارسال آثار را از ۱۵ شهریور تا ۳۰ مهرماه را اعلام کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره پس از ارسال آثار و داوری آنها در آذر ماه برگزار می‌شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان