سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024

‍ به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ ظهر امروز پیکر مطهر سرگرد شهید پاسدار علیرضا دارابی در میان اندوه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان چرداول با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تشییع و به خاک سپرده شد تا در کنار یاران شهیدش که برای عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی جان دادند تا امروز شاهد رشد و بالندگی و اقتدار ایران اسلامی در جهان و منطقه باشیم آرام گیرد.

سردار جمال شاکرمی در این مراسم معنوی، شهادت سرگرد شهید پاسدار علیرضا دارابی، را استقبالی حسینی از اربعین عنوان کرد و اظهار داشت: ولایتمداران ایلامی امروز در ایامی که کمتر از 24 ساعت به برگزاری مراسم اربعین حسینی نمانده است با تشییع پاک شهید دارابی به استقبال اربعین رفتند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: شهادت شهید پاسدار علیرضا دارابی نشان داد که درِ شهادت برای فرزندان وطن بسته نیست و فرزندان ملت در لباس سبز پاسداری از حریم امن ولایت و مرزهای افتخار و عزت همواره جان می‌دهند تا ابرقدرت‌ها در مقابل اراده ملت‌شان سر تسلیم فرود آورند و زانو بزنند.

وی افزود: حضور مردم ولایتمدار ایلام در این مراسم تشییع و وداع با فرزند خود، نه برای تسلیت است بلکه آمده‌اند تا به خانواده و بستگان و تمام افزاد زادگاه شهید دارابی بگویند که "پوشیدن ردای شهادت بر قامت فرزند رشیدتان مبارک باد" که با شهادت خود نام و یاد شهیدان را دوباره زنده کرده است و افتخار دیگری بر افتخارات مردم ایلام افزوده است.


شاکرمی گفت: این شهید والا مقام از رزمندگان مدافع  ارتفاعات "سخت‌گذر دیزل" است که در این منطقه "شاخ شمیران کردستان" به شهادت رسیده است.

وی حضور تیپ امیرالمؤمنین(ع) ایلام، ‌در دفاع از مرزهای شمال کشور را افتخاری برای مردم استان ایلام دانست و گفت: برای پاسداران سپاه امیرالمومنین(ع) خدمت در "مهران" یا "شیخ صالح" و "دیزل" فرقی ندارد آن چه برای آنان با اهمیت است حرکت در مسیر ولایت و پاسداری و عمل به حفط ایران و امنیت مردم است.

در پایان سخنان فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام پیکر شهید علیرضا دارابی به زادگاه وی "روستای هلسم شهرستان چرداول " انتقال و به خاک سپرده شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان