جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور در ایلام افتتاح شد

با حضور رئیس کمیته امداد کشور،نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور در ایلام افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ ۲۲:۲۸ چاپ کدخبر: 4706

به گزارش آفتاب ایلام،در آئینی با حضور رئیس کمیته امداد کشور،معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و مدیر عامل پتروشیمی ایلام، نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور و همزمان ۱۵ مرکز نیکوکاری استان ایلام فعالیت خود را آغاز کردند.

رئیس کمیته امداد کشور در این آیین با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۴ مرکز نیکوکاری در سطح کشور در حال فعالیت است افزود: راه اندازی مراکز نیکوکاری در راستای مردمی شدن فعالیتهای امداد و توسعه مسئولیتهای اجتماعی است و هم اکنون بخش عمده ای از بار اداره کردن نیازمندان و ایتام از طریق این مراکز نیکوکاری انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه مردمی کردن امدادگری برکات زیادی برای مردم داشته است افزود: ظرفیت مردم برای نیکوکاری و خدمت رسانی به نیازمندان کم نظیر است.

وی با عنوان اینکه راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی از رویکردهای جدید این نهاد است گفت: فعالیت مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام که نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور است نیز در راستای مراکز نیکوکاری تخصصی است.
رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام علاوه بر خدمت رسانی به نیازمندان می تواند در زمینه ایجاد اشتغال و بکارگیری مددجویان نخبه که بیکار هستند در صنایع پایین دستی پتروشیمی همکاری نماید که اقدامی به یادماندنی خواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین با بیان اینکه هم اکنون 57 مرکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در این استان در حال فعالیت است گفت: امروز به صورت همزمان 15 مرکز نیکوکاری دیگر فعالیت خود را در این استان آغاز خواهند کرد.

وی با تقدیر از مرکز پتروشیمی ایلام و کارکنان نیکوکار این مرکز بخاطر پیش قدم شدن در راه اندازی این مرکز نیکوکاری گفت: تصریح کرد:امیدواریم دیگر مراکز صنعتی در این استان نیز وارد این عرصه نیکوکاری شوند.

مدیر عامل پتروشیمی ایلام نیز در این نشست گفت: راه اندازی مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام به پشنهاد تعدادی از کارکنان نیکوکار این مرکز راه اندازی و این کارکنان که قبلا نیز در امورات خیر مشارکت زیاد داشته اند در این کار پیشقدم شده اند.
نجفی افزود: اینکه مراکز نیکوکاری این اختیار را دارند که به صورت مستقل نسبت به شناسایی نیازمندان و کمک به آنان اقدام کند اقدام بسیار خوبی است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز در این آیین گفت: نیکوکاری از خصلت های بسیار نیکوی مردم ایران از دوران های گذشته تاکنون بوده است .
نوذری با بیان اینکه هم اکنون 475 سازمان مردم نهاد در این استان در حال فعالیت است گفت: این تعداد نسبت به جمعیت استان رقم بالایی است.

منبع آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان