سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت:

نقا هتگاه بیماران کرو نایی در استان ایلام راه اندازی می شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۰:۵۹ چاپ کدخبر: 4723

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از ایجاد نقا‌هتگاه بیماران کرو‌نایی خبر داد و گفت: این نقاهتگاه با ۱۰۰تخت و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی آماده شده و به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش آفتاب ایلام قدرت‌الله کریمیان شامگاه شنبه در نشست مجازی با خبرنگاران؛ از ایجاد نقاهتگاه بیماران کرونایی در ایلام خبر و اظهار داشت: اعلام وضعیت اضطراری در شیوع بیماری کرونا و الزامات این شرایط ما را بر آن داشت تا برای کمک به رفع بخشی از مشکلات، نقاهتگاه بیماران کرونایی را در ایلام ایجاد کنیم.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: این نقاهتگاه با 100تخت و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی آماده شده و به بهره‌برداری می‌رسد


وی در اختیار قراردادن تمام تجهیزات و امکانات بهداشتی‌درمانی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در مسیر خدمت به بیماران کرونایی را یادآور شد و گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری این اقدام انجام شده است و سپاه در تمام حوادث و اتفاقات خود را همراه مردم و برای مردم می‌داند.

کریمیان افزود: نقاهتگاه در حال تکمیل سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام دارای تجهیزات روز و تخت‌های بیمارستانی مجهز بوده و کادر بهداشتی و درمانی سپاه امیرالمومنین(ع) نیز در این نقاهتگاه به بیماران کرونایی ارائه خدمات خواهند داد.
منبع آفتاب ایلام



نویسنده: کرونا+ نقاهتگاه+ سپاه+ آفتاب ایلام
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان