سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت

طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری شروع شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ ۱۲:۲۰ چاپ کدخبر: 4738

  

به گزارش آفتاب ایلام به نقل از روابط عمومی؛ عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت : اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی واحدهای مسکونی و تجاری از روز 23 مهرماه و همزمان با سراسر کشور در شرکت گاز استان ایلام شروع شده است.
وی اظهار داشت: متقاضیان مشمول پس از مراجعه به سایت goc.nigc.ir یا سایت شرکت ملی گاز به آدرس www.nigc.ir گزینه بهینه سازی موتورخانه و ثبت نام، می توانند حداکثر تا 100 درصد مبلغ هزینه بهینه سازی و اصلاح موتورخانه را مطابق تعرفه های مصوب از شرکت گاز دریافت نمایند.
شمس اللهی تصریح کرد: در این طرح سه عامل اصلی صرفه جویی در موتورخانه ها شامل: عایق کاری موتورخانه، نصب رسوب گیر موتورخانه و تنظیم مشعل توسط ناظرین شرکت گاز مورد بررسی قرار گرفته و یک شرکت مورد تأیید و دارای صلاحیت بعنوان مجری طرح انتخاب می گردد که پس از توافق و امضای قرارداد با مالک ساختمان، بسته به میزان نیاز موتورخانه به اصلاح و بهینه سازی، مبالغی که می تواند تا حداکثر 100 درصد کل هزینه ها را پوشش دهد توسط شرکت گاز به مجری پرداخت می گردد.
وی بیان داشت: به منظور کاهش هدر رفت انرژی و اصلاح مصرف گاز در موتورخانه این طرح آغاز شده است و یک فرصت مناسب برای انجام اصلاحات و بهینه سازی موتورخانه است که مردم عزیز از این فرصت استفاده کنند و با استفاده از پرداخت هزینه توسط شرکت گاز، هزینه های مستمر مصرف گاز و استهلاک موتورخانه و آلاینده های زیست محیطی را کاهش دهند.
شمس اللهی افزود مجریان و شرکت های تأسیساتی واجد شرایط نیز می توانند با مراجعه به سایت مذکور ثبت نام نموده و پس از تأیید در لیست مجریان واجد صلاحیت شرکت گاز قرار گیرند.
منبع آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان