چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام

سرمایه گذاری ۱۰۳میلیارد ریالی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در مناطق محروم شهرستان هلیلان

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۱۰:۵۲ چاپ کدخبر: 4763

به گزارش آفتاب ایلام،عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام گفت:  در طول یکسال گذشته برای اجرای پروژه های ارتباطی شهرستان هلیلان ۱۰۳ میلیارد ریال توسط وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات سرمایه گذاری شده است.

وی کمبود مسیرهای فیبرنوری در شهرستان هلیلان را یادآور شدو افزود: در راستای اجرای پروژه فیبرنوری روستایی در استان که در فاز های مختلف در حال اجراست ، تاکنون در مسیر شهرک – تخم بلوط بیش از ۱۱ کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات ایلام ، اجرای سایت های تلفن همراه را مهترین اقدامات وزارت ارتباطات در این شهرستان بیان کرد و اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم تاکنون ازمحل اعتبارات مناطق محروم وزارت در روستاهای مناطق سردسیر و گرمسیر منطقه زردلان  با همکاری همراه اول۲سایت و همچنین روستای شاران  توسط شرکت های وب و تخم بلوط  توسط شرکت ایرانسل اجرا شده است.

بیرامی ارتقاء سایت های تلفن همراه را دیگر برنامه های وزارت ارتباطات در استان عنوان کرد و ادامه داد: در طول یکسال گذشته سایت های GSM روستاهای پله کبود و سرچم به ۲G ارتقاء یافته اند و ارتقاء نسل جدید سایت های تلفن همراه در منطقه پیاز آباد،سرچم و پله کبود در دست اقدام است.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات  ایلام در تشریح خدمات بانکی وزارت در بخش روستایی گفت: در راستای فراهم نمودن دسترسی عمومی مردم به خدمات متنوع بانکی و گسترش بانکداری الکترونیک تا کنون ۲ دستگاه   ATM  توسط پست بانک در روستاهای شهرستان نصب شده است و با همکاری وزارت ارتباطات نصب  ۳ دستگاه دیگر در دست اقدام است
منبع آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان