سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024
کسب ۴۵۶ مدال انفرادی توسط ورزشکاران ایلام در مسابقات کشوری

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام: ورزشکاران ایلامی ۴۵۶ مدال انفرادی در مسابقات کشوری کسب کردند

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۱۱:۰۳ چاپ کدخبر: 4765

مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در گفتگو با آفتاب ایلام گفت: از مهرماه سال گذشته تا کنون ۱۵۲ ورزشکار استان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که از این تعداد ۳۹ نفر برگزیدگان تیم های ملی هستند.

وی افزود: در این مدت ۱۳۹  مدال طلای انفرادی ، ۱۳۲ مدال نقره انفرادی، ۱۳۲ مدال برنز انفرادی و در مجموع ۴۵۱ مدال  توسط ورزشکاران ایلام در مسابقات کشوری کسب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام اظهار داشت: همچنین ۱۱ عنوان تیمی اول، دوم و سوم توسط ورزشکاران این استان در مسابقات کشوری کسب شد.

علی شائی ادامه داد:  در حال حاضر ۴ هزار و ۵۹۳ مربی و داور خانم و آقا در ایلام مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد  ۱۳۷۲ مربی و ۴۴۶ داور خانم هستند.

وی تصریح کرد: از آغاز هفته تربیت بدنی سال گذشته تاکنون ۸ پروژه ورزشی در سطح استان  به بهره برداری رسیده  که مهمترین آن  افتتاح  دو سالن ورزشی در شهرستان های ایلام و ایوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام بیان داشت: افتتاح دو زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان های سیروان و ایوان، افتتاح ساختمان جنبی سالن ورزشی بانوان در ابدانان، افتتاح سالن ورزشی هفت چشمه، افتتاح سالن آکادمی تنیس آکو و احداث ساختمان هیات فوتبال شهر ایلام از دیگر پروژه های مهم این استان می باشد.
منبع آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان