سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024
مدیر کل بنیاد مسکن ایلام

ساخت بیش از ۲هزار مسکن ملی توسط بنیاد مسکن استان در دست اقدام است

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۱۷:۱۰ چاپ کدخبر: 4766

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در گفتگو با آفتاب ایلام گفت: بر اساس تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی  ساخت ۲ هزار و ۶۸۱ مسکن ملی توسط بنیاد مسکن استان در دست اقدام می باشد.

وی افزود: تعداد متقاضیان پالایش شده نهایی توسط بنیاداستان ۳۱۲۱ نفر می باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  ایلام اظهار داشت: در این راستا ۱۱ پروزه ساخت مسکن ملی  در ۹ شهرستا  این استان در زمینی به مساحت ۸ هکتار اجرایی می شود.

محبی ادامه داد: در این راستا تا کنون ۱۱۵۳ متقاضی افتتاح حساب نموده و ۴۶۰ میلیارد ریال  آورده اولیه خود را واریز کرده اند،

وی بیان داشت: همچنین ۹۸۳ نفر متقاضی در شهرستان های  استان شامل (ایلام ۹۰۶ نفر ، ایوان ۷ نفر، دهلران ۳۷ نفر، مهران ۲۷ نفر و آبدانان ۶  )جهت ساخت مسکن ملی  اقدام به تشکیل پرونده کرده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام تصریح کرد: در شهر سرابله تعداد متقاضیان واجد شرایط برابر ۱۳۲ نفر بوده که با توجه به وضعیت سهمیه تفاهم شده برابر ۲۰ واحد ظرفیت زمین ۳۲ واحد  با کمبود رمین مواجه هستیم.

وی گفت: کلیه اراضی دارای طرح جانمایی ( توده گذاری) بوده و در مرحله اخذ دستور کار و تهیه نقشه از شهرداری ها جهت صدور پروانه می باشند.

محبی افزود: تعداد طبقات مصوب شده در شهر ایلام ۶ طبقه بر روی دو طبقه پیلوت و در سایر شهرستان ها در سه طبقه روی پیلوت می باشد.
منبع آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان