سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن ۳۰ مهر را آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن اعلام‌کرد و گفت: متقاضیانی که هنوز پیامکی دریافت نکرده‌اند باید به سامانه طرح اقدام ملی مراجعه کنند.

آفتاب ایلام به  نقل از وزارت راه و شهرسازی، «پروانه اصلانی»، در خصوص آخرین مهلت ثبت‌نام وام ودیعه مسکن، گفت: تنها سه روز به پایان مهلت ثبت‌نام در طرح تسهیلات ودیعه مسکن باقی‌مانده است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: ضروری است تمامی مستاجران فاقد مسکن دارای اجاره‌نامه رسمی با در اختیار داشتن کد رهگیری قرارداد محل اجاره خود جهت ثبت‌نام در طرح تسهیلات ودیعه مسکن تا تاریخ ۳۰ مهرماه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اصلانی ادامه داد: متقاضیانی که داوطلب دریافت وام ودیعه مسکن شده و ثبت‌نام را انجام داده‌اند و هنوز پیامکی دریافت نکرده‌اند باید به سامانه طرح اقدام ملی مراجعه کرده و در بخش مشاهده درخواست با ثبت کدملی، وضعیت خود را استعلام کنند.
وی گفت: چنانچه امکان ورود برای آن‌ها فراهم نشد، با انتخاب فراموشی رمز عبور و دریافت کد برای متقاضیان این امکان فراهم خواهد شد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: الزامی برای ثبت شماره همراه به نام سرپرست خانوار نیست و شماره همراه تنها برای اطلاع رسانی به متقاضیان مطالبه می‌شود.
منبع: خبر آنلاین
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان