سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024
مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت

هیچ گونه محدودیتی در عقد قرارداد بیمه تامین اجتماعی با متقاضیان وجود ندارد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۲۲:۱۴ چاپ کدخبر: 4775

به گزارش آفتاب ایلام ؛ سهیلا ملکشاهی  اظهار داشت: از مجموع این افراد پنج هزار و ۷۲۹ نفر را رانندگان برون شهری و هزار و ۱۹۸ نفر نیز رانندگان درون شهری هستند که از خدمات درمانی و بیمه‌ای بهره‌مند هستند.

وی افزود: در صورت پرداخت ۵‌‏.۱۳ درصد حق ‌بیمه در مهلت مقرر قانونی، این بیمه شدگان می توانند از ۵‌‏.۱۳ درصد سهم دولت و هدفمندسازی یارانه‌ها به شرط فعالیت در امر حمل و نقل عمومی و احراز سایر شرایط مقرر در قانون بیمه اجتماعی رانندگان و آئین نامه اجرائی مربوطه، برخوردار شوند.

ملکشاهی یادآور شد: رانندگان درون شهری و برون شهری بر اساس ضوابط می‌توانند تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته و از مزایا و تعهدات قانونی این سازمان برخوردار شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در عقد قرارداد بیمه با متقاضیان در سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد و پیشنهاد می‌شود رانندگان در چارچوب قوانین بیمه رانندگان، بیمه حرف و مشاغل آزاد یا بیمه اختیاری تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفته و در ادامه بیمه‌پردازی، در صورت ابلاغ مصوبات جدید از معافیت‌های تعیین شده نیز بهره‌مند شوند.

ملکشاهی اظهار داشت: مجموع بیمه‌شدگان این سازمان ۱۰۰ هزار و ۹۹۲ نفر است و از این تعداد ۶۸ هزار و ۱۱۳ نفر بیمه شده اجباری، سه هزار و ۶۱۳ نفر بیمه قالیباف، ۷۷۱ نفر بیمه بیکاری و ۳۷۵ نفر نیز توافقی هستند.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی ایلام دارای ۱۵ هزار نفر مستمری‌بگیر است و ماهانه ۴۱۰ میلیارد ریال برای ارائه خدمت به مستمری بگیران و تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت در استان پرداخت می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام اظهار داشت: امکان اعلام غیرحضوری سابقه بیمه به موسسات از سوی سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است.

ملکشاهی گفت: بیمه‌شدگان موسسات و نهادهای مرتبط با آنها می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی و فقط مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir سوابق تایید شده خود را در صندوق شخصی نگهداری کنند و دسترسی مشاهده آن را از طریق کد پیگیری به هر سازمان یا نهاد متقاضی ارائه کنند
منبع آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان