سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024

آفتاب ایلام عصر امروز و با حضور استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نقاهتگاه ویژه بیماران مبتلابه کرونا، با ظرفیت 100 تخت در سالن ورزشی شهدای قلاویزان ایلام افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این مرکز نقاهتگاهی ویژه بیماران کرونایی، سردار جمال شاکرمی اظهار داشت: بعد از ابلاغ منویات مقام معظم رهبری و مصوبات ستاد کرونای استان ایلام، مبنی بر ایجاد یک نقاهتگاه توسط سپاه پاسداران با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان ایلام و شهرداری ایلام برابر مصوبه ابلاغی موفق بر آن شدیم که نقاهتگاه 100 تختخوابی شهدای قلاویزان ایلام را تکمیل، تجهیز و امروز به بهره‌برداری برسانیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه افزود: این نقاهتگاه از کیفیت و استاندارهای لازم و مصوب مورد تائید دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام برخوردار است و گامی است در جهت قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس در استان ایلام و تمام تلاش بر آن است تا بتوانیم خدمات مطلوب به استفاده‌کنندگان از این نقاهتگاه ارائه دهیم.

وی به تلاش برای فراهم‌ کردن امکانات پرستاری و نگهداری بیماران کرونایی در این نقاهتگاه اشاره کرد و گفت: خدمات پرستاری و استمرار درمان بعد از ترخیص در بیمارستان در این نقاهتگاه انجام می‌شود.

شاکرمی گفت: طراحی نقاهتگاه و امکانات موجود آن به نحوی است که در صورت پذیرش مستقیم بیماران کرونایی نیز بتواند پاسخگوی اهداف درمانی بیماران کرونایی باشد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه گفت: برنامه‌ریزی برای تأمین دستگاه‌های اکسیژن ساز و تأمین نیاز اکسیژن بیماران احتمالی بستری در این نقاهتگاه نیز در حال انجام است و دراین‌ارتباط مشکلی وجود ندارد.

به گزارش آفتاب ایلام، ایجاد نقاهتگاه 100 تختخوابی در ایلام با توجه به سیر صعودی بیماران کرونایی ضرورتی بود که با اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در ستاد استانی کرونا به تصویب و باهمت سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام محقق شده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان