سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024
یاداشت آفتاب ایلام

ناکارآمدی عامل نادیده گرفتن

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۲۰:۴۸ چاپ کدخبر: 4788

 آفتاب ایلام|  این روزها پاسخ  برخی  صاحب منصبان در ایلام  به ناقدان و اظهار نظر کنندگان  در مورد روند پسرفت استان در ابعاد مختلف این جمله است که " خدمات نظام را زیر سئوال نبرید" جملاتی که فرار رو به جلو مسئولان در استان ایلام است.

بیان کنندگان چنین جمله‌ای غافل از آنانند که زیر سئوال برندگان اصلی "‌خدمات نظام" ضعف، ناتوانی، بی عملی و پر حرفی آنانی است که در مسند اجرایی استان ققط "از این شاخه به آن شاخه می پرند" و"فقط بلدند حرف بزند  و از عمل آنان  خبری نیست".

شمائید‌؛که  فرهنگ بی‌اعتمادی  را با بیان آمار و ارقام کذایی، وعده‌های تحقق نیافتنی ، و ایجاد شبکه‌ای از ارتباطات منفعت طلبانه " خدمات نظام" را در جامعه مورد هجمه قرار داده‌اید.

عملکرد شما باعث آن شده است تا دوگانگی "مردم و مسئولان" به وجود آید و امید و اعتماد در استان رخت بر بندد. نه آن منتقدی که از سر دلسوزی درد درمندان جامعه را منعکس می‌کند تا شاید فریاد رسی به دادشان برسد و برای فقر و نداری آنان چاره‌ای بیندیشد.

شمائید؛ که با "گل و بلبل "جلو دادن استان و پرهیز از انعکاس واقعیات از بهره مندی مردم از "خدمات نظام" ممانعت می‌کنید.

والا این مردم قدر‌دان انقلاب و نظامی که متعلق به آنان است بوده و هستند و برای حفظ حریم امن ولایت و دفاع از مکتب سرخ آن جان داده و جان می‌دهند.

عالینجنابان! مردم بر این باورند که "نظام " برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم جانانه در تلاش بوده و هست و ضعف و ناکارآمدی شما رامردم به "خدمات نظام" مرتبط نمی دانند بلکه بر این اعتقادند که ضعف، ناتوانی، بی عملی و پر حرفی و گذران روزی برای اتمام ماموریت کاری بیان کنندگان چنین جمله‌ای " خدمات نظام را زیر سئوال نبرید" خود عامل هجمه به نظام است.  

منبع: آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان