سه شنبه، 29 اسفند 1402| 19 March 2024
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام

بهره برداری از 100 خانه ورزش روستایی در ایلام در حال انجام است

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ ۰۰:۳۸ چاپ کدخبر: 4789

آفتاب ایلام | مظفر علی شایی،   شامگاه چهارشنبه در نشست خبری  مجازی با خبرنگارانن  بسترهای لازم جهت ساخت و بهره برداری از 100 واحد خانه ورزش روستایی در استان فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: : توسعه خانه های ورزش روستایی سهم بسزایی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح استان خواهد داشت.

علی شائی گفت: بازرسان و کارشناسان روزانه در سطح استان بازدید های لازم از باشگاه‌ها را به عمل می آوردند و در صورت عدم توجه به پروتکل های بهداشتی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ۴۳۲ باشگاه ورزشی(خصوص دولتی) در استان فعالیت دارند افزود: از این تعداد ۴۰ باشگاه به دلیل رعایت نکردن تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا جهت پلمب به دستگاه قضایی معرفی شده ند.

وی در خصوص جذب اسپانسر برای تیم های ورزشی تصریح کرد: تیم فوتبال بانوان که تحت حمایت پالایشگاه به کار خود ادامه می دهد وبا رایزنی های صورت گرفته با مدیر عامل پتروشیمی دراین زمینه،تیم فوتبال آقایان و تیم های مستعد تحت حمایت شرکت قرار گیرد.

مظفر علی‌شائی از تأثیرات کرونا ویروس بر باشگاه‌داران ایلامی سخن و اظهار داشت: ۹۳۷ باشگاه ورزشی ایلام برای حفظ شرایط اقتصادی خود و استفاده از تسهیلات کسب‌وکارهای خسارت‌دیده ناشی از کرونا در سامانه ورزش و جوانان کارا ثبت نام کرده اند.

وی افزود:  410 نفر از باشگاه داران جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی و  تاکنون تعداد  210 نفر از این افراد موفق به دریافت تسهیلات شده اند و مجموع پرداختی بانک‌های عامل به این تعداد باشگاه ورزشی  و مربیان در استان 2 میلیارد و 160 میلیون تومان  است.

منبع آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان